Skravletråd :)

Ja har en del ting å se frem til, men som sykemeldt kan jeg ikke si det er så hektisk her akkurat :P
Haha. Ikke her heller, for jeg er i permisjon :P Uansett greit at det er noe som skjer så man får litt avbrekk i hverdagen.

Haha. Ikke her heller, for jeg er i permisjon :P Uansett greit at det er noe som skjer så man får litt avbrekk i hverdagen.

Ja det er det :) Så regner med mai egentlig går ganske fort :) ikke det at det er så positivt for da har jeg bare dårligere tid på å få ferdig til lillebror kommer I juli :P

Ja det er det :) Så regner med mai egentlig går ganske fort :) ikke det at det er så positivt for da har jeg bare dårligere tid på å få ferdig til lillebror kommer I juli :p
Nei, nei, nei, ikke si slikt.
Tiden får ikke lov til å gå fort, da vil jo permisjonen også gå fort.
Vil være hjemme med babyen leeeeng, og vil at han skal være baby leeenge.
Er den siste, og jeg vil ikke få oppleve det igjen..

God morgen/dag! :)
Idag har vi den store ryddedagen her i heimen...vaske vinduer og høytrykksspyle terrasse ++
Hva driver dere andre dagen med? :)

God morgen/dag! :)
Idag har vi den store ryddedagen her i heimen...vaske vinduer og høytrykksspyle terrasse ++
Hva driver dere andre dagen med? :)
God dag:D
Flinke dere er!
Jeg og de to eldste skal en tur i trollskogen:p er bare en vanlig skog, men gutta er overbevist om at det bor troll der:cool:

Nei, nei, nei, ikke si slikt.
Tiden får ikke lov til å gå fort, da vil jo permisjonen også gå fort.
Vil være hjemme med babyen leeeeng, og vil at han skal være baby leeenge.
Er den siste, og jeg vil ikke få oppleve det igjen..

Hehe jammen nå er det noe som skjer de 3 neste helgene og da er jo mai nesten over :O jeg kan da ikke noe for det :P Men skjønner at du ikke vil at tiden skal gå så fort da ;)

God dag:D
Flinke dere er!
Jeg og de to eldste skal en tur i trollskogen:p er bare en vanlig skog, men gutta er overbevist om at det bor troll der:cool:

Takktakk :p gubben har vaska vinduer mens jeg laga sein frokost..slapp lett unna der :p haha!
Spennende med trollskog da! God tur ;)

Back
Topp