God morgen
Jeg har lovet gutta lunsj hos bakeren
Ha en fin dag i skogen!
God morgen
Veldig greit å ta lunsjen hos bakeren da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Jeg har lovet gutta lunsj hos bakeren
Ha en fin dag i skogen!
Det var lurtDa har du masse å glede deg til. Mai er en ganske hektisk måned her hos oss i alle fall
![]()
Haha. Ikke her heller, for jeg er i permisjonJa har en del ting å se frem til, men som sykemeldt kan jeg ikke si det er så hektisk her akkurat![]()
Haha. Ikke her heller, for jeg er i permisjonUansett greit at det er noe som skjer så man får litt avbrekk i hverdagen.
Nei, nei, nei, ikke si slikt.Ja det er detSå regner med mai egentlig går ganske fort
ikke det at det er så positivt for da har jeg bare dårligere tid på å få ferdig til lillebror kommer I juli
![]()
Håper du også får en strålende dagGod morgen alle sammenHer skinner sola og fuglene kvittrer som bare det
Ha en fin fin dag
![]()
Håper dere får en fin tur hjemHallo! Her monteres forteltet til vogna. Lillesnuppa sover og storesnupp har fått seg venn her på campingplassen og er der og leker.
Spent på hvordan bilturen hjem blir.
Koste oss med skolebrød og softisNam! Høres ut som en herlig søndag det da![]()
Takk, vi skal kose oss![]()
Hvor lang tid tar det derfra?Hallo! Her monteres forteltet til vogna. Lillesnuppa sover og storesnupp har fått seg venn her på campingplassen og er der og leker.
Spent på hvordan bilturen hjem blir.
Veldig greit men ikke spesielt suntGod morgen![]()
Veldig greit å ta lunsjen hos bakeren da![]()
God dagGod morgen/dag!
Idag har vi den store ryddedagen her i heimen...vaske vinduer og høytrykksspyle terrasse ++
Hva driver dere andre dagen med?![]()
Nei, nei, nei, ikke si slikt.
Tiden får ikke lov til å gå fort, da vil jo permisjonen også gå fort.
Vil være hjemme med babyen leeeeng, og vil at han skal være baby leeenge.
Er den siste, og jeg vil ikke få oppleve det igjen..
Håper du også får en strålende dag![]()
God morgen/dag!
Idag har vi den store ryddedagen her i heimen...vaske vinduer og høytrykksspyle terrasse ++
Hva driver dere andre dagen med?![]()
Veldig greit men ikke spesielt sunt![]()
Det er santJa det kan vel ikke kalles noe annet når solstrålene skinner ute haha![]()
Nei, det er kjedeligNei nei man kan ikke alltid være sunn da![]()
Det er sant
Hva skal du idag??
God dag
Flinke dere er!
Jeg og de to eldste skal en tur i trollskogener bare en vanlig skog, men gutta er overbevist om at det bor troll der
![]()