Skravletråd :)

Hva er dette for noe tull?? Her har jeg fyra opp stearinlysa pga møkkaværet og så driver nå sola og skinner meg midt i tryne :O hmm jeg som hadde det så romlemantisk med stearinlys og en sovende katte :P
Haha, fysj! Skulle ikke vært lov!

Her skinner sola etter å hatt grått vær og regn..

Edit: lol så ikke at posten var mange timer gammel :p

Haha, fysj! Skulle ikke vært lov!

Her skinner sola etter å hatt grått vær og regn..

Edit: lol så ikke at posten var mange timer gammel :p

Haha den var fra i går, men det gjør da ikke noe :P vi hadde sol, så sol og skyer, hagl, regn, sol og nå skyer... det er ikke skiftende Vær ute liksom :P

Da har jeg vært og strippet på kjøpesenteret. For vesla skulle IKKE ned i vogna. Neida. Så da holder vi fast i halslinningen til mamma, samma hva!!

God kveld alle :) hva skjer ?

God kveld :) Jeg sitter her i sofaen og blir sprø da jeg har baka kake som jeg måtte krangle mye med. Så nå håper jeg bare kremen til den blir bra for humøret forsvant i takt med kranglinga :P

Hva gjør du i kveld?

God kveld :) Jeg sitter her i sofaen og blir sprø da jeg har baka kake som jeg måtte krangle mye med. Så nå håper jeg bare kremen til den blir bra for humøret forsvant i takt med kranglinga :P

Hva gjør du i kveld?
Kjenner den følelsen ja :(

Jeg er hos søss med mann og baby ;)

Ja ;)

Nå sitter jeg med oppblåst mage og er stappmett... Spist for mye godteri og drukket sjokolademelk :p venter spent på at hockeykampen skal begynne :D :D

Det hørtes ikke så dumt ut det da ;) Jeg har spist sjokoladekake jeg da :P

Sportsinteressert? Jeg lurer på om jeg skal legge meg snart jeg da :P

Back
Topp