Tror vi venter forgjeves![]()
Det var det da.. Han fant noe sølvgreier nettopp da, men umulig å se hva det er, for det er ødelagt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror vi venter forgjeves![]()
Ikke sant? Mannen blir litt oppgitt npr jeg spør om jeg kan få baby nååå"du får sjekke ebay" haha
Haha, fysj! Skulle ikke vært lov!Hva er dette for noe tull?? Her har jeg fyra opp stearinlysa pga møkkaværet og så driver nå sola og skinner meg midt i tryne :O hmm jeg som hadde det så romlemantisk med stearinlys og en sovende katte![]()
Haha, fysj! Skulle ikke vært lov!
Her skinner sola etter å hatt grått vær og regn..
Edit: lol så ikke at posten var mange timer gammel![]()
Yeeii, bedre enn spikerDet var det da.. Han fant noe sølvgreier nettopp da, men umulig å se hva det er, for det er ødelagt![]()
Haha..du henger etterHaha, fysj! Skulle ikke vært lov!
Her skinner sola etter å hatt grått vær og regn..
Edit: lol så ikke at posten var mange timer gammel![]()
Yeeii, bedre enn spiker![]()
God kveld allehva skjer ?
Beklager å måtte si det, men det tror jeg ogsåTror vi venter forgjeves![]()
Kjenner den følelsen jaGod kveldJeg sitter her i sofaen og blir sprø da jeg har baka kake som jeg måtte krangle mye med. Så nå håper jeg bare kremen til den blir bra for humøret forsvant i takt med kranglinga
Hva gjør du i kveld?
Kjenner den følelsen ja![]()
Jeg er hos søss med mann og baby![]()
Ja det skal viSå hyggeligmå kose dere masse
![]()
Hahahaha, dææver! Var sikker på at jeg var på topp 100 skravletråden og ikke herHaha den var fra i går, men det gjør da ikke noevi hadde sol, så sol og skyer, hagl, regn, sol og nå skyer... det er ikke skiftende Vær ute liksom
![]()
Hahahaha, dææver! Var sikker på at jeg var på topp 100 skravletråden og ikke herhahaha..
JaDet er fort gjort![]()
Ja![]()
Nå sitter jeg med oppblåst mage og er stappmett... Spist for mye godteri og drukket sjokolademelkventer spent på at hockeykampen skal begynne
![]()
![]()
Haha...action på shoppingDa har jeg vært og strippet på kjøpesenteret. For vesla skulle IKKE ned i vogna. Neida. Så da holder vi fast i halslinningen til mamma, samma hva!!