Da kommer det en veterinær og henter pusen, og du ser den aldri mer igjenDu søte Ronja hva skjer om man blir stoppa av dere på grensa med en pusekatt man prøver å smugle med seg? Som da selvfølgelig ikke er vaksinert eller har papirerHaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kommer det en veterinær og henter pusen, og du ser den aldri mer igjenDu søte Ronja hva skjer om man blir stoppa av dere på grensa med en pusekatt man prøver å smugle med seg? Som da selvfølgelig ikke er vaksinert eller har papirerHaha
Hehe...det kommer jeg aldri til å glemmeNei det er ikke akkurat mulig å angre nå liksomjoda jeg hadde bare glemt hvor mye lyd det er i små barn jeg haha
Da kommer det en veterinær og henter pusen, og du ser den aldri mer igjen![]()
Hehe...det kommer jeg aldri til å glemme![]()
Ikke smartJaggu godt jeg ikke har tenkt til å gjøre det da![]()
Da har du vært heldigHmm jeg hadde et lite barn som gråt lite jeg da, så kan være derfor hahahåper bare han er lik søsteren sin og ikke stikk motsatt for da kan jeg få litt problemer trur jeg haha
![]()
Ikke smart
I tillegg blir du politianmeldt og får et forelegg![]()
Men det finnes jo masse puser i Norge?Uffda det hørtes ut til å kunne bli dyrt... jaja godt jeg syntes det holder med en pus da![]()
Da har du vært heldig
Har hatt tre skrikeunger jeg...![]()
Men det finnes jo masse puser i Norge?eller er det rasekatt du vil ha?
Haha...spørs om du får byttetJa jeg var veldig heldig med frøknaTrur du det er mulig å være like heldig engang til? For de kommer vel ikke med bytterett regner jeg med?? Haha
![]()
Haha...spørs om du får byttet
Tipper du er like heldig denne gangen jeg![]()
Vi skal få to kattunger om 12 uker viJaja jeg bare var litt nysgjerrig jeg assåjeg skal ikke ha flere puser, han jeg har er så full av personlighet at det holder i massevis
![]()
Hihi...hun blir nok den perfekte barnevakten mens mor soverJeg håper det, ellers så trur jeg frøkna må gå redusert tid på skolen slik at jeg kan sove litt ekstra haha![]()
Vi skal få to kattunger om 12 uker vi
De ble født natt til igår![]()
Hihi...hun blir nok den perfekte barnevakten mens mor sover![]()
Ååh...så koselig daSå kos davi får babyer omtrent samtidig vi da, jeg har 11 uker igjen
![]()
Kan du ikke undervise henne hjemme da?!Ja det trur jeg, men spørs om skolen er helt enig i den løsningen da![]()
Ååh...så koselig da
Men tror ikke mine griner så mye![]()
Hva maser han på da??Tja det vet man aldri![]()
Han min griner ikke akkurat men jaggu maser han mer enn frøkna :O