Skravletråd :)

Kontaktsyk da:p bedre det enn de pusene som aldri er hjemme;)

Ja ham er nok det, han er egentlig ganske kosete men ikke helt fornøyd med at hu mor har fått en stor mage som beveger på seg :P han prøvde nå, men sklei ned og prøvde å klore seg fast haha så nå ligger han på teppet å furter haha :P

Haha:p 4 mål var jo forholdsvis stor plen da:p
Men den klarer vel ikke få med seg alt når den går på kryss og tvers???
Den skal visst gjøre det. Kommer til å surre og gå HELE tiden.... Får de hvordan det går bare han har kommet seg gjennom en runde...

Og nå fikk jeg endelig eldste i seng:p sur som en padde...
Kos dere med mat:D hva skal dere ha?
Bangalore kylling curry.
Det er indisk med koriander (fersk og malt), grønn chili, hvitløk, løk, spisskummen, kokosmelk, kyllingkraft ++

Kan være lurt det ja ;) så kommet du nok frem til en løsning som du er fornøyd med :) men ikke velg noe bare pga samvittigheten da blir du ikke fornøyd ;)

Mannen må jo være fornøyd han og da. Han var skeptisk til flexicriben:p

Ja ham er nok det, han er egentlig ganske kosete men ikke helt fornøyd med at hu mor har fått en stor mage som beveger på seg :P han prøvde nå, men sklei ned og prøvde å klore seg fast haha så nå ligger han på teppet å furter haha :P
Hihi...han merker nok at du er gravid;)

Vi har vurdert en helg til Dyreparken før sommeren, utenom skolegården. Og skal vi først dit tenkte vi bo i Abrahavn. Det er nesten helt fullt allerede, men ett alternativ med frokost kommer på 9.500. Er det mulig eller:o for en helg?? Guttungen har selvsagt SÅ lyst, men fy fader da!

Selvfølgelig må dere begge være fornøyde :) men det er vel derfor man har diskusjoner og gode argumenter for sitt synspunkt slik at man overbeviser den andre :P
Jeg vinner hvis jeg vil:D hehe
Han tør ikke annet:p

Back
Topp