Skravletråd :)

Får da håpe det:eek:
Greit at han har passert 30 altså, men så ille får vi ikke håpe det er:p

Hehe nei vi får da ikke håpe det :P

Men lurer på om jeg kanskje durde sove litt jeg for jeg quote meg selv istedenfor deg når jeg skulle svare her haha :P

Hehe nei vi får da ikke håpe det :P

Men lurer på om jeg kanskje durde sove litt jeg for jeg quote meg selv istedenfor deg når jeg skulle svare her haha :P
Nei det hadde ikke jeg heller giddi :P

Skjønte at den var til meg da:p hehe
Ham kom hjem nå:)
Men det går jo ikke an å få noe svar på hva han mener:o

Skjønte at den var til meg da:p hehe
Ham kom hjem nå:)
Men det går jo ikke an å få noe svar på hva han mener:eek:

Jaggu godt det da, for det er jaggu ikke sikkert jeg hadde kobla det akkurat nå kjenner jeg haha :P

Da huska han veien da :P Hmm håpløse mannfolk, er det virkelig så vanskelig å bare si hva man mener liksom??

Jaggu godt det da, for det er jaggu ikke sikkert jeg hadde kobla det akkurat nå kjenner jeg haha :P

Da huska han veien da :P Hmm håpløse mannfolk, er det virkelig så vanskelig å bare si hva man mener liksom??

Eller komme med et forslag som funker:o man må jo bli litt oppgitt av dem og:p

Og det er ikke plass der?

Joda, men planen har vært i mange år å bruke sprinkelsenga etter nevøen min...så det er jo enten den eller flexien, og mannen heller mer mot sprinkelsenga

Joda, men planen har vært i mange år å bruke sprinkelsenga etter nevøen min...så det er jo enten den eller flexien, og mannen heller mer mot sprinkelsenga

Men må du ikke uansett bytte ut flexien med sprinkelsenga etterhvert? Så da først bruke flexien og så sprinkelsenga når den lille må over i den?

Men må du ikke uansett bytte ut flexien med sprinkelsenga etterhvert? Så da først bruke flexien og så sprinkelsenga når den lille må over i den?

Det er det som er med flexien. Den kan brukes opp til 4 år ;) den blir som en hengende sprinkelseng uten sprinkler

Hva er dette for noe tull?? Her har jeg fyra opp stearinlysa pga møkkaværet og så driver nå sola og skinner meg midt i tryne :O hmm jeg som hadde det så romlemantisk med stearinlys og en sovende katte :P

Back
Topp