Får da håpe det
Greit at han har passert 30 altså, men så ille får vi ikke håpe det er![]()
Hehe nei vi får da ikke håpe det
Men lurer på om jeg kanskje durde sove litt jeg for jeg quote meg selv istedenfor deg når jeg skulle svare her haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får da håpe det
Greit at han har passert 30 altså, men så ille får vi ikke håpe det er![]()
Det er sant. Haha
Gidder ikke hente ham da![]()
Det er de faktisk![]()
Hehe nei vi får da ikke håpe det
Men lurer på om jeg kanskje durde sove litt jeg for jeg quote meg selv istedenfor deg når jeg skulle svare her haha![]()
Nei det hadde ikke jeg heller giddi![]()
Skjønte at den var til meg dahehe
Ham kom hjem nå
Men det går jo ikke an å få noe svar på hva han mener![]()
Jaggu godt det da, for det er jaggu ikke sikkert jeg hadde kobla det akkurat nå kjenner jeg haha
Da huska han veien daHmm håpløse mannfolk, er det virkelig så vanskelig å bare si hva man mener liksom??
Eller komme med et forslag som funkerman må jo bli litt oppgitt av dem og
![]()
Ja og det er fult forståelig at du blir litt oppgitt!
Sikkert ikke før de flytter hjemmefraMen forhåpentligvis vokser de det av seg da en eller annen gang![]()
Jaja, blir vel til å lage en vugge, bruke sprinkelsenga og selge flexicriben nå da![]()
Sikkert ikke før de flytter hjemmefra![]()
Men hvor skulle du ha flexicriben hen egentlig da?
På barnerommet.
Og det er ikke plass der?
Joda, men planen har vært i mange år å bruke sprinkelsenga etter nevøen min...så det er jo enten den eller flexien, og mannen heller mer mot sprinkelsenga
Men må du ikke uansett bytte ut flexien med sprinkelsenga etterhvert? Så da først bruke flexien og så sprinkelsenga når den lille må over i den?
Det er det som er med flexien. Den kan brukes opp til 4 ården blir som en hengende sprinkelseng uten sprinkler
Jaja...snart kaste de ut daNei jeg ville ikke hatt de store forhåpningene om noe annet hvertfall![]()
Jaja...snart kaste de ut da
Kan klare seg selv snart synes jeg![]()