ALN89
Forumet er livet
Hahahaha, tviler på det gitt.. Tror ikke du ville blitt sammen med broren minEr du søstra til gubben min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha, tviler på det gitt.. Tror ikke du ville blitt sammen med broren minEr du søstra til gubben min![]()
Ja, det blir detKoslig med besøk da![]()
Hadde masse kule sokker før, men når jeg ikke fant kule sokker lenger så gikk jeg over til sorte![]()
Haha nei det er mange som mener at sokkene skal bære sorte eller matche resten av klærne. Så nøye er ikke jeg da![]()
Sokker snakker vi ikke om, skjønner ikke hvor dette sokkemonsteret bor jeg.
Gleder meg til langhelg
Noen som har planer?
Så deilig å komme skikkelig i gangSkal få traktor inn i hagen for å fjerne masse steinerendelig i gang
![]()
Ja, det blir det
Alt for lenge siden sist:/
Vi skal begynne å snekre veranda og så skal vi på grilling på søndag. Ellers veldig då planerGleder meg til langhelg
Noen som har planer?
Haha, herlig! Jeg må trene opp samboeren... Usikker på hvordan dajeg er sånn som kan legge det på senga og om kvelden bare skyver jeg det til siden og legger meg til å sove
![]()
Så deilig å komme skikkelig i gang![]()
Neinei, gjør som jeg sier ikke som jeg gjørHaha ja du må lære han opp da, men da bør du jo gå frem som et godt eksempel da![]()
Greit å skille seg ut litthehe
Sokker i sandaler osv...spesielt litt kulesvigerinna mi er veldig på at man ikke skal ha det, så da er det litt ekstra gøy å gjøre det
hahaha
Jeg har flere sokkemonstre her i husethaha
Tror de har hopa seg opp her![]()
Bir helt sprø av enslige sokkerGreit å skille seg ut litthehe
Sokker i sandaler osv...spesielt litt kulesvigerinna mi er veldig på at man ikke skal ha det, så da er det litt ekstra gøy å gjøre det
hahaha
Jeg har flere sokkemonstre her i husethaha
Tror de har hopa seg opp her![]()
Du må ikke slite deg helt ut daVeldigog i morgen blir utevannet skrudd på her og, så da kan jeg begynne å vaske huset utvendig
![]()
Jeg liker kule sokker, men sokker i sandalene er kun på jobbjeg kan ikke tenke meg noe værre enn at folk som skal stelle andre går barfot i sandalene på jobb
![]()
Bir helt sprø av enslige sokker
Du må ikke slite deg helt ut da![]()
Det gjør deher også etter en stund, må ut og kjøpe nye sokker igjen nå.Enslige sokker er dumme. De havner i søpla herhehe
Tar livet med ro og litt av gangen jeg. Jobber jo ikke noe, så da må jeg finne på noe hjemme![]()
Det gjør deher også etter en stund, må ut og kjøpe nye sokker igjen nå.
Kengubarnet er ekstrem på å rote bort sokkerJeg kjøpte meg noen for en stund tilbake. Mannen har en skuff for mye, så har masse å gå påhehe
Kengubarnet er ekstrem på å rote bort sokker
Ja det er nok det. Dumme monsterJeg tror det er sokkemonsteret som tar dem. Skjønner ikke hvor de blir av![]()