Skravletråd :)

Hadde masse kule sokker før, men når jeg ikke fant kule sokker lenger så gikk jeg over til sorte :P

Haha nei det er mange som mener at sokkene skal bære sorte eller matche resten av klærne. Så nøye er ikke jeg da :P

Greit å skille seg ut litt:p hehe
Sokker i sandaler osv...spesielt litt kule;) svigerinna mi er veldig på at man ikke skal ha det, så da er det litt ekstra gøy å gjøre det:o hahaha

Sokker snakker vi ikke om, skjønner ikke hvor dette sokkemonsteret bor jeg.

Jeg har flere sokkemonstre her i huset:p haha
Tror de har hopa seg opp her:confused:

Haha, herlig! Jeg må trene opp samboeren... Usikker på hvordan da :p jeg er sånn som kan legge det på senga og om kvelden bare skyver jeg det til siden og legger meg til å sove :p

Haha ja du må lære han opp da, men da bør du jo gå frem som et godt eksempel da :P

Så deilig å komme skikkelig i gang:)

Veldig:) og i morgen blir utevannet skrudd på her og, så da kan jeg begynne å vaske huset utvendig:D

Sokker i sandaler osv...spesielt litt kule;) svigerinna mi er veldig på at man ikke skal ha det, så da er det litt ekstra gøy å gjøre det:o hahaha

Jeg liker kule sokker, men sokker i sandalene er kun på jobb :P jeg kan ikke tenke meg noe værre enn at folk som skal stelle andre går barfot i sandalene på jobb :P

Sokker i sandaler osv...spesielt litt kule;) svigerinna mi er veldig på at man ikke skal ha det, så da er det litt ekstra gøy å gjøre det:eek: hahaha

Bir helt sprø av enslige sokker

Jeg liker kule sokker, men sokker i sandalene er kun på jobb :P jeg kan ikke tenke meg noe værre enn at folk som skal stelle andre går barfot i sandalene på jobb :P

Det kan jeg være enig i. Jeg blir så solbrent på føttene mine+soleksem, så jeg må ha på meg sokker :p hehe

Det gjør deher også etter en stund, må ut og kjøpe nye sokker igjen nå.

Jeg kjøpte meg noen for en stund tilbake. Mannen har en skuff for mye, så har masse å gå på:p hehe

Back
Topp