Jeg kasta alle de svarte mine også tar jeg gubben sine litt gradvis. Har sagt han får kjøpe noen jeg kan skillehehe
Hehe jeg syntes det er greit med sorte sokker jeg da, for jeg liker ikke så godt farger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kasta alle de svarte mine også tar jeg gubben sine litt gradvis. Har sagt han får kjøpe noen jeg kan skillehehe
Har prøvd på det og, men sokkene ble bare liggendeHar en egen pose å samle sinhle sokker i...så går jeg igjennom den sånn av og til![]()
Takk for det![]()
Ja, må bare passe på så det ikke blir for mye![]()
Uff daDet skjærte seg skikkelig i dag. Når jeg skulle amme så blei hun helt hysterisk og hyl skreik og vrei seg unna. Måtte gi flaske for å roe ho ned.
Pose funker ikke herJeg har en pose jeg samler single sokker i, jeg kan jo ikke bruke tørkestativet til å ha sokkene på hele tia![]()
Kanskje hun var for sulten?Det skjærte seg skikkelig i dag. Når jeg skulle amme så blei hun helt hysterisk og hyl skreik og vrei seg unna. Måtte gi flaske for å roe ho ned.
Ellers blir det kjedeligBare hyggelig du
Håper du får litt action på jobb da![]()
Krydret med fajitaskrydder og hadde salat til![]()
Hehe jeg syntes det er greit med sorte sokker jeg da, for jeg liker ikke så godt farger![]()
Pose funker ikke hermen nå har jeg barnslige sokker som syns godt, så lett å parre egentlig.. Men de blir kastet etter å ha hengt i en begrenset tidsperiode altså
![]()
Ja..det funka dårlig idag merka jeg![]()
Trenger ikke noe mer enn en kant øverst e.l daselv elsker jeg sokkene mine med farger da, men ikke mannen. Men et lite merke funker flott
![]()
Er sånn som med samboeren det... Bare hvite eller svarte Nikesokker, men de er alle ulikeHar omtrent bare sorte jeg da, men de er jo ikke helt like så er ikke bare å ta 2 stk liksom![]()
Er sånn som med samboeren det... Bare hvite eller svarte Nikesokker, men de er alle ulikenoen har en grå kant inni og noen er sånne joggesokker and so on
![]()