Skravletråd :)

Det skjærte seg skikkelig i dag. Når jeg skulle amme så blei hun helt hysterisk og hyl skreik og vrei seg unna. Måtte gi flaske for å roe ho ned.
Uff da:( den ammingen går ikke alltid knirkefritt...
Håper det retter seg:)

Jeg har en pose jeg samler single sokker i, jeg kan jo ikke bruke tørkestativet til å ha sokkene på hele tia :P
Pose funker ikke her :p men nå har jeg barnslige sokker som syns godt, så lett å parre egentlig.. Men de blir kastet etter å ha hengt i en begrenset tidsperiode altså ;)

Det skjærte seg skikkelig i dag. Når jeg skulle amme så blei hun helt hysterisk og hyl skreik og vrei seg unna. Måtte gi flaske for å roe ho ned.
Kanskje hun var for sulten?

Har du matet mye med flaske? Kan hende hun har blitt vant til at maten kommer fort og derfor ikke orker å jobbe for det selv?

Hehe jeg syntes det er greit med sorte sokker jeg da, for jeg liker ikke så godt farger :P

Trenger ikke noe mer enn en kant øverst e.l da;) selv elsker jeg sokkene mine med farger da, men ikke mannen. Men et lite merke funker flott:)

Pose funker ikke her :p men nå har jeg barnslige sokker som syns godt, så lett å parre egentlig.. Men de blir kastet etter å ha hengt i en begrenset tidsperiode altså ;)

Har omtrent bare sorte jeg da, men de er jo ikke helt like så er ikke bare å ta 2 stk liksom :P

Trenger ikke noe mer enn en kant øverst e.l da;) selv elsker jeg sokkene mine med farger da, men ikke mannen. Men et lite merke funker flott:)

Hadde masse kule sokker før, men når jeg ikke fant kule sokker lenger så gikk jeg over til sorte :P

Haha nei det er mange som mener at sokkene skal bære sorte eller matche resten av klærne. Så nøye er ikke jeg da :P

Gleder meg til langhelg:)
Noen som har planer?

Back
Topp