Da har dere jo aldri helger sammen da?!Ja, annenhver helg på oss begge. Han er vekterjeg må redusere helgejobbingen min litt nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har dere jo aldri helger sammen da?!Ja, annenhver helg på oss begge. Han er vekterjeg må redusere helgejobbingen min litt nå.
Noen timer er braSovetgodt noen timer hvertfall![]()
Hehe...best å shoppe med andres penger daJa hu har sortbelte i shopping, så skal bli bra når hu skal på shopping med bestemoren når lillebror er født haha Mamma har vist startet å spare penger for den ungen eier jo ikke økonomisk sans så lenge det er andre sine penger haha![]()
Haha ja ser det for meg at jeg hopper og spretter rundt omkring med alle kroppsdelene mine i alle mulige retninger![]()
Joda, altså vi jobber annenhver helg, men samme helgenDa har dere jo aldri helger sammen da?!![]()
Hehe...best å shoppe med andres penger da
Hihi...da kommer nok energien tilbake ja![]()
Men det funker jo ikke med barn??Joda, altså vi jobber annenhver helg, men samme helgen![]()
Nope, så nå må det endres påMen det funker jo ikke med barn??![]()
HahaJa det er jeg enig i, jeg og liker best når andre betaler![]()
Ja men jeg vil ha energi nå jeg, det er jo så mye jeg skulle ha gjortog egentlig mye jeg vil gjøre, for ikke å snakke om det jeg egentlig ikke vil men bare må haha
![]()
Høres lurt utNope, så nå må det endres på![]()
Hahaskjønner...men sånn er det bare
Heldigvis en situasjon som ikke varer evig![]()
Kan jo hende han klarer seg fint alene hjemme fra ca.11 månederHøres lurt ut![]()
Kan jo hende han klarer seg fint alene hjemme fra ca.11 måneder![]()
Kos deg med alt det kjedeligeJa men det er jo så kjedelignei nå må jeg få gjort noe her, så kanskje jeg får gjort noe av det jeg skal gjøre i dag
![]()
Kos deg med alt det kjedelige![]()
Det burde han klare synes jegKan jo hende han klarer seg fint alene hjemme fra ca.11 måneder![]()
Hihi...flott du har det gøyHar allerede en pause, for det var så gøy med husarbeid i dag![]()
Hihi...flott du har det gøy![]()
Nei, det får jo være grenser for hva han skal forlange av oppvartningDet burde han klare synes jeg
Kan ikke sy puter under armene hans heller!!![]()
God morgen jaGod morgen søte jenter
Håper dere får en flott dag!
Ja, ikke santJeg syntes egentlig at dere er ganske trenge om han er 11 mnd før han får være alene hjemme![]()