Er ikke så ille her akkurat nå siden eldste er på rommet sitt, og babyen sover...Hehe...du er kanskje enig?![]()
Men frøkna krever veldig mye akkurat nå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så ille her akkurat nå siden eldste er på rommet sitt, og babyen sover...Hehe...du er kanskje enig?![]()
Nei, men dersom du finner noen som er villig til å gjøre det, kan du sende personen over til meg etterpå?
Kan jeg godt gjøre
Gjør meg ingenting!
Du får gjøre ditt beste da..Det kan jeg gjøreser for meg at det kan bli vanskelig da
![]()
Du får gjøre ditt beste da..
Her sitter jeg stuk med U på puppen så ikke så mye jeg får gjortFår ta det snart...hehe
Samboer har dratt på fotballkamp, og jeg sitter igjen alene frem til jeg skal hente storebror om et par timer for å kjøre ham til storesøster![]()
Her sitter jeg stuk med U på puppen så ikke så mye jeg får gjort
Er også litt slitsomt til tider...Da koser han seg nok vil jeg trohihi
Gleder meg til jeg har et lite nurk hengende i puppen jeg...hehe
nei takk, men dukan taminHar virkelig ikke lyst til å begynne på oppvaska nå. Noen som vil komme å ta den for meg?![]()
Er også litt slitsomt til tider...
Men, ja, veldig koselig
nei takk, men dukan tamin
Så kjip du er da.Da tror jeg at jeg heller går gjennom døra til kjøkkenet her![]()
Så kjip du er da.
Tenker mannen skalfå ta vår jeg![]()
Vil du ha dem kanskje?!Åneifår sende dem bort
![]()
Jepp, er en generøs personOi, så generøst![]()
Ofte skal det ikke mer til enn ett barnEr ikke så ille her akkurat nå siden eldste er på rommet sitt, og babyen sover...
Men frøkna krever veldig mye akkurat nå...
Så fort bilen gårJippi!
Når er du her da? Haha
Hurra, blir nok deiligJippi.
En time til mannen begynner å kjøre hjemover![]()
Da får jeg kanskje gjort noe også...Hurra, blir nok deilig![]()