Skravletråd :)

Enn så lenge, snuppa:p
Nyt mens du kan...ikke sikkert det blir så ille da siden jenta di er så stor:cool:

Haha ja jeg regner med at det blir nok med krangling etterhvert her og :P så sånn sett skal jeg nyte tiden hvor hu er alene og når han er så liten at han ikke gjør noe :P

Jeg var ute og handlet i går.
Hadde ikke med meg vognen så U lå enten i bilstolen, eller i dette setet på handlevognen.
Med andre ord, man kunne lett se han.

Det er noe spesielt med gutter på en 18-20 år og bitte små babyer, veldig mange av dem blir "tullete".
Som han som holder på å gå rett på en hylle fordi han bare ser (mens kjæresten stresser videre), de 4 russe-guttene bak meg i køen som tisker og hvisker. Hører ting som "så liten" og fnising, se forsiktig peking og oppslukte øyne.
Husker det også fra sist..
Det har jeg faktisk aldri opplevd:p
Trodde ikke den aldersgruppa var så interessert i babyer jeg:cool:

Du finner nok på noe;)
Ja, er vel frøkna som er sjefen:p

Jeg er nok redd for at hun er det til en viss grad :P men for all del så lenge hu ordner og styrer med å ringe hit og dit, for min far måtte kjøre henne den ene veien pga kjøretiden til stefaren min så er det jo greit hehe Jeg har jo egentlig mye jeg skulle ha gjort så kanskje jeg skal få gjort det nå i dag, det hadde nemlig hvert litt smart av meg hehe

Jeg er nok redd for at hun er det til en viss grad :P men for all del så lenge hu ordner og styrer med å ringe hit og dit, for min far måtte kjøre henne den ene veien pga kjøretiden til stefaren min så er det jo greit hehe Jeg har jo egentlig mye jeg skulle ha gjort så kanskje jeg skal få gjort det nå i dag, det hadde nemlig hvert litt smart av meg hehe
Hehe...håper du klarer å være litt smart idag:p
Greit å kunne styre litt i fred og ro:)

Hehe...håper du klarer å være litt smart idag:p
Greit å kunne styre litt i fred og ro:)

Ja det er det, og så hadde det hvert greit om jeg endelig hadde fått gjort det. Jeg er nemlig ikke verdens flinkeste til å sette meg ned å gjøre ting jeg bør gjøre :P men med musikk, noe godt på bordet og noe godt i glasset skal jeg vel klare å få sydd det jeg skal i dag. Og så finne mønster på det jeg skal brodere om jeg er veldig flink ;)

Ja det er det, og så hadde det hvert greit om jeg endelig hadde fått gjort det. Jeg er nemlig ikke verdens flinkeste til å sette meg ned å gjøre ting jeg bør gjøre :P men med musikk, noe godt på bordet og noe godt i glasset skal jeg vel klare å få sydd det jeg skal i dag. Og så finne mønster på det jeg skal brodere om jeg er veldig flink ;)
Det høres jo bare koselig ut da:D
Trodde du skulle gjøre noe kjedelig jeg:p rydde eller vaske:oops:

Det høres jo bare koselig ut da:D
Trodde du skulle gjøre noe kjedelig jeg:p rydde eller vaske:oops:

Haha jeg burde gjort noe på soverommet men gidder ikke :P sånn egentlig har jeg nemlig mange kjedelige oppgaver jeg burde gjøre, men veldig flink til å utsette det :P

Fikk akkurat tlf fra ei venninne som ville ta med unga og komme på besøk. SÅ hyggelig, er lenge mellom hver gang:( mest gubben sine kompiser som stikker innom

Back
Topp