Enn så lenge, snuppa
Nyt mens du kan...ikke sikkert det blir så ille da siden jenta di er så stor![]()
Haha ja jeg regner med at det blir nok med krangling etterhvert her og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enn så lenge, snuppa
Nyt mens du kan...ikke sikkert det blir så ille da siden jenta di er så stor![]()
Det har jeg faktisk aldri opplevdJeg var ute og handlet i går.
Hadde ikke med meg vognen så U lå enten i bilstolen, eller i dette setet på handlevognen.
Med andre ord, man kunne lett se han.
Det er noe spesielt med gutter på en 18-20 år og bitte små babyer, veldig mange av dem blir "tullete".
Som han som holder på å gå rett på en hylle fordi han bare ser (mens kjæresten stresser videre), de 4 russe-guttene bak meg i køen som tisker og hvisker. Hører ting som "så liten" og fnising, se forsiktig peking og oppslukte øyne.
Husker det også fra sist..
Du finner nok på noeJoa det er jo det, men blir litt tomt og kjedelig når jeg ikke har noe annet å finne på da.... men men det viktigste er vel at frøkna koser seg![]()
Det har jeg faktisk aldri opplevd![]()
Jøss, jeg har opplevd det mange ganger.Det har jeg faktisk aldri opplevd
Trodde ikke den aldersgruppa var så interessert i babyer jeg![]()
Du finner nok på noe
Ja, er vel frøkna som er sjefen![]()
Ja litt blir det nokHaha ja jeg regner med at det blir nok med krangling etterhvert her også sånn sett skal jeg nyte tiden hvor hu er alene og når han er så liten at han ikke gjør noe
![]()
Hehe...håper du klarer å være litt smart idagJeg er nok redd for at hun er det til en viss gradmen for all del så lenge hu ordner og styrer med å ringe hit og dit, for min far måtte kjøre henne den ene veien pga kjøretiden til stefaren min så er det jo greit hehe Jeg har jo egentlig mye jeg skulle ha gjort så kanskje jeg skal få gjort det nå i dag, det hadde nemlig hvert litt smart av meg hehe
Ja litt blir det nokikke til å unngå..
Hehe...håper du klarer å være litt smart idag
Greit å kunne styre litt i fred og ro![]()
Haha...kan bli utfordrendeOg spesielt siden hun blir tenåring og han en plagsom lillebror vil jeg tru haha![]()
Det høres jo bare koselig ut daJa det er det, og så hadde det hvert greit om jeg endelig hadde fått gjort det. Jeg er nemlig ikke verdens flinkeste til å sette meg ned å gjøre ting jeg bør gjøremen med musikk, noe godt på bordet og noe godt i glasset skal jeg vel klare å få sydd det jeg skal i dag. Og så finne mønster på det jeg skal brodere om jeg er veldig flink
![]()
Her ogsåHåper alle får en super lørdag
Her er det desverre sprutregn idag...
Haha...kan bli utfordrende
Ingenting er så ille som plagsomme småbrødre![]()
Det høres jo bare koselig ut da
Trodde du skulle gjøre noe kjedelig jegrydde eller vaske
![]()
Hehe ..det er det faktiskHer ogsåbest å holde seg inne
![]()
Og min bror er 4 år yngreNei det er ikke det, broren min er 2 år yngre enn meg og vi kommer fortsatt ikke overens da![]()
Da kan du utsette det litt tilHaha jeg burde gjort noe på soverommet men gidder ikkesånn egentlig har jeg nemlig mange kjedelige oppgaver jeg burde gjøre, men veldig flink til å utsette det
![]()
Og min bror er 4 år yngre
Forholdet har heldigvis bedret seg da![]()