Da kan du utsette det litt til
Kos deg med sytøy du!
Jaja jeg har god tid til å utsette det fortsatt så haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan du utsette det litt til
Kos deg med sytøy du!
Så koselig! Sånn er det her også. Blir litt ensomt i lengdenFikk akkurat tlf fra ei venninne som ville ta med unga og komme på besøk. SÅ hyggelig, er lenge mellom hver gangmest gubben sine kompiser som stikker innom
Koselig det ogsåHehe ..det er det faktisk![]()
Hihi...kjipt med det limetU sover og de eldste har gått opp for å leke.
Jeg burde rydde kjøkkenet, men vi har hatt gnomer på besøk igjen og jeg er blitt limt fast i sofaen![]()
Så koselig med besøkFikk akkurat tlf fra ei venninne som ville ta med unga og komme på besøk. SÅ hyggelig, er lenge mellom hver gangmest gubben sine kompiser som stikker innom
Uff da...trist når det er sånnHos oss tviler jeg på at det er håp før han forandrer seg kraftig evt er villig til å ta imot hjelp...
Fikk akkurat tlf fra ei venninne som ville ta med unga og komme på besøk. SÅ hyggelig, er lenge mellom hver gangmest gubben sine kompiser som stikker innom
Ikke så ille egentlig om man bare har noe å gjøreKoselig det også![]()
Det er til slike dager man har forumetIkke så ille egentlig om man bare har noe å gjøre![]()
Hvis du kommer og vasker gulvene mineHar virkelig ikke lyst til å begynne på oppvaska nå. Noen som vil komme å ta den for meg?![]()
Nja...burde vel tatt mine et tak ogsåHvis du kommer og vasker gulvene mine![]()
Nei, men dersom du finner noen som er villig til å gjøre det, kan du sende personen over til meg etterpå?Har virkelig ikke lyst til å begynne på oppvaska nå. Noen som vil komme å ta den for meg?![]()
Hehe...men ikke så mye fred å få med tre barn daDet er til slike dager man har forumet![]()
Kan jeg godt gjøreHar virkelig ikke lyst til å begynne på oppvaska nå. Noen som vil komme å ta den for meg?![]()
Du sier ikke detHehe...men ikke så mye fred å få med tre barn da![]()
Hehe...du er kanskje enig?Du sier ikke det![]()
ÅneiHehe...men ikke så mye fred å få med tre barn da![]()
Oi, så generøstKan jeg godt gjøre
Gjør meg ingenting!