Skravletråd :)

Haha...hvis det funker så kjør på:p
Hun ELSKER "Store Stygge Mus".
Har store problemer med å få vasket Gruffalo pysjen hennes uten at hun blir lei seg :P

Takk søte du:D
Været vårt er nok ganske likt ja:p
Ingen planer...men må finne på noe med gutta her:)
Du da??

Nei det blir nok bare en meget stille og rolig dag på meg for frøkna ringte bestemoren og spurte om ikke hun kunne sove der :P

Unger:p
Krangling, frokost, krangling, stell på badet, krangling, klær, krangling, skrelle to epler og en gulrot, krangling:p

Hehe ja da har du jaggu nok å henge fingrene i :P slipper foreløpig krangling i hus jeg da hehe

Jeg var ute og handlet i går.
Hadde ikke med meg vognen så U lå enten i bilstolen, eller i dette setet på handlevognen.
Med andre ord, man kunne lett se han.

Det er noe spesielt med gutter på en 18-20 år og bitte små babyer, veldig mange av dem blir "tullete".
Som han som holder på å gå rett på en hylle fordi han bare ser (mens kjæresten stresser videre), de 4 russe-guttene bak meg i køen som tisker og hvisker. Hører ting som "så liten" og fnising, se forsiktig peking og oppslukte øyne.
Husker det også fra sist..

Jeg var ute og handlet i går.
Hadde ikke med meg vognen så U lå enten i bilstolen, eller i dette setet på handlevognen.
Med andre ord, man kunne lett se han.

Det er noe spesielt med gutter på en 18-20 år og bitte små babyer, veldig mange av dem blir "tullete".
Som han som holder på å gå rett på en hylle fordi han bare ser (mens kjæresten stresser videre), de 4 russe-guttene bak meg i køen som tisker og hvisker. Hører ting som "så liten" og fnising, se forsiktig peking og oppslukte øyne.
Husker det også fra sist..
Det har jeg faktisk aldri opplevd:p

Back
Topp