Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føles halvdød ut ogsåHaha.. Hørtes jo litt halvdødt utmen deilig
![]()
ja han er liksom så alvorlig humoristisk! hahahahaJa, det blir veldig rart! Han er liksom litt annerledes enn de andre.
Mmm! Det et godt![]()
vi får ta oss en tur på kinarestauranten i byen en dag vi to tror jeg..Veldig!!!
Men jeg har ihvertfall potetgull![]()
Jeg vil også haTror mini har lyst på mer isdet ble fest i magen min♡
Send litt til meg også da*borte litt*
spise kinamaaaaaaaaaaaaaat!!!
Så bra, formen blitt noe bedre? Hehe ja kan være greit at man rydder litt før det blir vaska
Joa formen her er stort sett grei bare jeg ikke spiser har jeg funnet utMerker at det hjelper å slippe å tenke på å stresse med jobb og slikt da
![]()
Du har nok spist opp før jeg kommer frem tenker jeg
Har en boks til i fryseren daDu har nok spist opp før jeg kommer frem tenker jeg![]()
Dakar! Lurer på hva han skal finne på nå. Bare skrive kronikker og bøker?ja han er liksom så alvorlig humoristisk! hahahaha
De har gjort narr av at han skal slutte i hele kveld![]()
Godt å hvile litt daFøles halvdød ut også![]()
Oi OiHar en boks til i fryseren da![]()
Den ER veldig godOi OiDen så veldig god ut da
Eneste jeg har er lavkarbomuffins som smaker sponflis
![]()
Nok å gjøre hvertfall. Hjelper mamma og pappa så godt jeg kan siden de sliter mye med sykdom, og har mye å gjøre med lillesøster.Den ER veldig godmå prøves
Hvordan går det med konfirmasjonsplanleggingen din da?![]()
Nok å gjøre hvertfall. Hjelper mamma og pappa så godt jeg kan siden de sliter mye med sykdom, og har mye å gjøre med lillesøster.
Så langt har jeg:
- Skrevet tale
- Skrevet sang fra meg og broren min
- Laget forside til sanghefte
- Bestilt duker, pynt og servietter
- Laget video med sang og bilder fra nyfødt til nå
Er kvalm hver dag enda, men en smule bedring kanskje![]()
Åh, ikke matlyst?
Flott det hjelper![]()
Prøvde å stappe det igjennom skjermen. Å nå ser den helt ekkel og klissete ut.Send litt til meg også da![]()