• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Får håpe du snart blir bedre da ♡

Nei jeg er så og si aldri sulten,og når jeg spiser har jeg ikke plass til noe omtrent haha :p

Ja det merkes bedre enn jeg hadde trudd. Hvem hadde trudd at en sykemelding kunne gjort så mye :)

Det blir jeg nok:)

Godt du ble sykemeldt!!:D

Hva er planene for helgen da?:)

Prøvde å stappe det igjennom skjermen. Å nå ser den helt ekkel og klissete ut. :(

Ah, du altså :rolleyes:
Kan jo ikke stappe ting inn i tlf. Tar sikkert et par år til før teknologien er der;) :p

Det blir jeg nok:)

Godt du ble sykemeldt!!:D

Hva er planene for helgen da?:)

Ta det med ro, ennå mer med ro og til slutt sløve litt haha :P Nei om været er fint tar vi nok turen på lekeplassen tenker jeg ellers bare hjemmekos. Frøkna vil ha ei venninne på overnatting men det trur jeg ikke at jeg orker...

Ta det med ro, ennå mer med ro og til slutt sløve litt haha :p Nei om været er fint tar vi nok turen på lekeplassen tenker jeg ellers bare hjemmekos. Frøkna vil ha ei venninne på overnatting men det trur jeg ikke at jeg orker...

Høres fornuftig ut:)
Nei, kan gjerne bli litt slitsomt det.
Ganske planløs her i helgen,og det kjennes herlig ut:D

God morgen alle! Her vekte gubben hele huset 5.30 så her er det langt på dag:o
Fikk lokka gutta opp i senga ig ser barne Tv. Må snart ut med yngste men det er så grått og jeg vil ikke:(

God morgen alle! Her vekte gubben hele huset 5.30 så her er det langt på dag:o
Fikk lokka gutta opp i senga ig ser barne Tv. Må snart ut med yngste men det er så grått og jeg vil ikke:(

Jøss, det var tidlig :p
Her er jeg første mann opp idag og..
Setter meg under et pledd i stua og venter :)

Back
Topp