Jeg liker egentlig ikke marsipan, men påskemarsipan er godtGår i påske Marsipan her og. Kan de ikke få solgt unna det snart så jeg slipper å ete det opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker egentlig ikke marsipan, men påskemarsipan er godtGår i påske Marsipan her og. Kan de ikke få solgt unna det snart så jeg slipper å ete det opp![]()
Takker og bukkerå dere gjør en glimrende jobb!
Er ikke noe glad i marsipan jeg heller, men påskemarsipan med sjokolade og strø uten på er snadderJeg liker egentlig ikke marsipan, men påskemarsipan er godt![]()
hehe sånn er det noen ganger![]()
det er hun helt sikkertJa men satser på at om jeg får en svigermor så er hun snill hehe![]()
Slik er det hver gang etter en høytid.Samme tenker jeg hver gang jeg er i matbutikken
Kan det ikke snart være tomt liksom![]()
Slik er det hver gang etter en høytid.
Masse godter på salg flere måneder etterpå.
Det har også ganske lang holdbarhet om jeg ikke husker helt feil.
Hadde det ikke vært for at slikt ikke overlever meg kunne det vært en ide å kjøpe inn til neste år![]()
Men det holder akkurat ikke til neste år på datoenSlik er det hver gang etter en høytid.
Masse godter på salg flere måneder etterpå.
Det har også ganske lang holdbarhet om jeg ikke husker helt feil.
Hadde det ikke vært for at slikt ikke overlever meg kunne det vært en ide å kjøpe inn til neste år![]()
Jeg har to jeg ikke bestandig kommer like godt overrens med dersom du ønsker å låne en for å trene til du får en egenJa men satser på at om jeg får en svigermor så er hun snill hehe![]()
Ja det er det faktiskEr ikke noe glad i marsipan jeg heller, men påskemarsipan med sjokolade og strø uten på er snadder![]()
Men det holder akkurat ikke til neste år på datoen![]()
Haha.. Ja, det er jo detDer er jo typisk![]()
Haha.. Ja, det er jo detHar vel med matsikkerheten å gjøre eller noe sånt
haha
Men hvis man ikke er så opptatt av datostemplingen er det sikkert godt som gullSikkert noe der ja![]()
Men hvis man ikke er så opptatt av datostemplingen er det sikkert godt som gull![]()
det er vel enkelte ting som datostempling ikke helt har noe for seg påMen hvis man ikke er så opptatt av datostemplingen er det sikkert godt som gull![]()
Samme herJa
Er ikke sånn hyper-kresen på det, men det kommer an på hvor mye over tiden det er snakk om da![]()
det er vel enkelte ting som datostempling ikke helt har noe for seg på![]()
Akkurat som julebrus, best før :-& 1,12 neste årMen det holder akkurat ikke til neste år på datoen![]()
hadde ei venninne som var redd for å spise egg som hadde gått ut på dato...Er jo det![]()