Hvor skal dere dra og shoppe?Blir bedre når mannen blir med, da kan vi bruke 18000![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor skal dere dra og shoppe?Blir bedre når mannen blir med, da kan vi bruke 18000![]()
Da skal dere handle mye![]()
Hvor skal dere dra og shoppe?
Elsker Outlet..Ikke enda, men neste tur til Orlando.
Outleten ved siden av der jeg bodde før er helt fantastisk! Får kjøpt klær så utrolig mye billigere enn i Norge, sånn som Tommy Hilfiger, Guess, Michael Kors, DVF, Nike, Adidas, Forever 21 +++
Elsker Outlet..
Minner meg på, jeg må hente en pult hos mamma, og mamma bor nesten ved siden av Norwegian Outlet![]()
Kanskje vi kan pratet på PM om når vi skal dit, så kan vi kanskje møtes og ta en kaffe eller noe om vi er der samtidig..Dit må vi også en tur. Storesøster trenger ny jakke og ny ryggsekk![]()
Slapp heldigvis å pumpe i nattDet stabiliserer seg nok snart skal du se
Så bra.Slapp heldigvis å pumpe i natt![]()
Så bra.
Sover du med BH om natten?
Jeg orker det ikke hver natt så jeg har lagt tisseunderlag under lakenet i puppehøyde i tilfelle lekarse![]()
Det seriøst lang tid å legge ut ting på Instagram!!!
Og du driver og suger til deg mest mulig informasjonAlt man må tenke på![]()
Og du driver og suger til deg mest mulig informasjon![]()
Slik som vi skravler må det jo være genialt for førstegangs å være her..Jaja, må jo være forberedt![]()
Nei det vet jeg jo .)Ikke hvis du fortoller det![]()
Slik som vi skravler må det jo være genialt for førstegangs å være her..
18000 går i grunn fort om man handler en del daDa skal dere handle mye![]()
Lenge siden jeg har vært der, brukte så mye penger der i fjor..Kanskje jeg skal stikke innom i sommerDit må vi også en tur. Storesøster trenger ny jakke og ny ryggsekk![]()
18000 går i grunn fort om man handler en del da![]()
Det var lurt!!Så bra.
Sover du med BH om natten?
Jeg orker det ikke hver natt så jeg har lagt tisseunderlag under lakenet i puppehøyde i tilfelle lekarse![]()