Skravletråd :)

Ja, klarte meg fint :)
Har jo gått opp litt nå da, men det hører jo til :)
Vil bare ikke gå opp for mye..
Men nå vet jeg ihvertfall at det kan taes av igjen, siden jeg har klart det før ;)
Er kjempe imponert jeg:D
Gikk ned 10 kg selv for et år siden, ikke bare bare å holde seg der:p

Vanskelig å forklare da:p
Men sett bort ifra småtterier med dobbel kvote og slike ting....de store narkotikabeslagene er det vi jobber for;)
Følelsen når man avdekker noe stort er ubeskrivelig:D man danser lambada, får ikke sove etterpå og kjenner en sterk lykkefølelse:p

Åh! Jeg har også lyst!!

Har du opplevd farlige situasjoner, eller er d en ganske trygg jobb?

Takk, tror ikke det tar mer enn en times tid ca :)
Nope, slett ikke.

Dagene er lange. Veldig lange.

Jeg er 9 dpo, redd for å gå på do, redd for å se blod, og vil helst bare legge meg og våkne om ei uke...

Er ikke formen helt på topp siden det ser ut til at du ser frem til å legge deg?

Får håpe du får en fin dag i dag da :)
Formen er... Grei nok.

Jeg er trøtt og sliten, men ser mest frem til at dagen er over. Dpo er en grusom tid når man er kommet over fra den tiden hvor det var spennende, og rett og slett har endt opp redd.

Formen er... Grei nok.

Jeg er trøtt og sliten, men ser mest frem til at dagen er over. Dpo er en grusom tid når man er kommet over fra den tiden hvor det var spennende, og rett og slett har endt opp redd.

Da skjønner jeg.. sender over en klem og håper du får en fin dag :)

God morgen alle sammen :) Hva har dere på planen da?
God morgen.

Jeg skal... Koke kakao og smøre matpakke. Til uteskole for min sønn. Dra på jobb. Jobbe. Hente unger, lage middag, få ham på fotballtrening, deretter ingen mer planer.

Komme meg gjennom dagen, og legge meg.
God morgen!

Nå fikk jeg lyst på kakao! Kanskje jeg skal lage meg det til frokost. Hvis jeg rekker spise frokost :p alene med lille og spise frokost er ikke bare bare :p

Back
Topp