Skravletråd :)

Aha, slik ja :P
Men dere skal feire på Lerstad? Eller misforstod jeg?
Nei, vi feirer her vi bor, med førsteklassing i skoletoget, mannen med på å arrangere, jeg skal sikkert bake, guttungen skal synge i kor på arrangementet etterpå, og i det hele tatt. Vi har feiret ulike plasser de siste årene, men nå har vi skolebarn og feirer der

Grei plan det. Jeg skal snart til legen jeg og :)
Skal ta sånn glukosetest..blæh :p
Etterpå skal jeg hjem og vaske klær og pakke koffert :D

Jeg kjenner jeg er glad det ikke har hvert et tema selv om jeg vet at jeg er en av de som egentlig skal ta den :P

Skal du ut å reise?

God morgen! :) hva er deres planer for dagen? :)
God morgen alle sammen :) Hva har dere på planen da?
God morgen.

Jeg skal... Koke kakao og smøre matpakke. Til uteskole for min sønn. Dra på jobb. Jobbe. Hente unger, lage middag, få ham på fotballtrening, deretter ingen mer planer.

Komme meg gjennom dagen, og legge meg.

God morgen.

Jeg skal... Koke kakao og smøre matpakke. Til uteskole for min sønn. Dra på jobb. Jobbe. Hente unger, lage middag, få ham på fotballtrening, deretter ingen mer planer.

Høres ut som om dagen kommer til å gå fort :)

God morgen.

Er ikke formen helt på topp siden det ser ut til at du ser frem til å legge deg?

Får håpe du får en fin dag i dag da :)

Du må jo utdype mer da!! :D skjønner at adrenalinet pumper da ja :D
Vanskelig å forklare da:p
Men sett bort ifra småtterier med dobbel kvote og slike ting....de store narkotikabeslagene er det vi jobber for;)
Følelsen når man avdekker noe stort er ubeskrivelig:D man danser lambada, får ikke sove etterpå og kjenner en sterk lykkefølelse:p

Går det greit å holde vekten der den er da?:)
Når du ikke er gravid selvfølgelig:p

Ja, klarte meg fint :)
Har jo gått opp litt nå da, men det hører jo til :)
Vil bare ikke gå opp for mye..
Men nå vet jeg ihvertfall at det kan taes av igjen, siden jeg har klart det før ;)

Back
Topp