Derfor ryker jeg rett inn hver gang. Risikogruppe 1. Mor med diabetes
Åå, gjort det flere ganger du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Derfor ryker jeg rett inn hver gang. Risikogruppe 1. Mor med diabetes
Altså, det r ikke langt. Jeg bor jo på fiskarstrandaKjedig vei dit, føles lenger enn det er synes jeg. Akkurat som veien til Søvika. Grytastranda føles evig lang!![]()
Da er det enda kortereAltså, det r ikke langt. Jeg bor jo på fiskarstranda
Barneskole på Åse eller Hatlande da kanskje?I vika har jeg aldri feiret 17. Mai, jeg fikk bare U.skolen der, og da gikk vi heller bak toget på barneskolen etter byen.
I år feirer vi her, med førsteklassing
Og mann i fau som arrangerer hele greia fra flaggheising klokka åtte og utover..
Nei, men har en del familie på Hessa da. Mamma vokste opp derJeg har innbilt meg du var fra Hessa
Også gått i Vika. Men vgs da
LerstadBarneskole på Åse eller Hatlande da kanskje?
Jepp, det er ikke langt. Bare tulla meg litt vekk på de små veiene opp mellom husaDa er det enda korterehehe
Har 2 nevøer på LerstadLerstad
Kjenner ingen der lenger. Ikke som går på skolen der, nei.Har 2 nevøer på Lerstad![]()
Blir vel kjent etterhvertKjenner ingen der lenger. Ikke som går på skolen der, nei.
Altså, jeg mente innen på Lerstad, og det feirer vi ikke lenger, bor jo på sula med skolegutt nåBlir vel kjent etterhvert![]()
Aha, slik jaAltså, jeg mente innen på Lerstad, og det feirer vi ikke lenger, bor jo på sula med skolegutt nå
Neida, har gått igjennom mange ganger, men ikke fått meg til å kaste de for "det var jo enda mye plass i permen"helt til det nå var fullt
![]()
Adrenalin big time!!![]()
Hahaha!
Skjønner! Bra du får gått igjennom nå da![]()
God morgen!hva er deres planer for dagen?
![]()
God morgen
Her skal jeg til legen for å hente sykemeldingen min og så innom jobb for å levere den. Så skal jeg slappe av og gjøre litt smått her hjemme.
Hva går dagen din ut på da?