Skravletråd :)

Hmm kanskje folk har et liv utenom bv... har dere gjort noe spennende i dag da?
I korte trekk:

Først fortelle mannen at han er ved å bli syk så dersom han ikke tar seg en sykedag nå, vil han måtte ta mange senere.
Levere i barnehagen, shoppe, på sykehuset med U for UL av hoftene, besøke jobben, litt mer shopping, hente barnehage, hente SFO, lage middag.

Har du gjort noe spennende?

I korte trekk:

Først fortelle mannen at han er ved å bli syk så dersom han ikke tar seg en sykedag nå, vil han måtte ta mange senere.
Levere i barnehagen, shoppe, på sykehuset med U for UL av hoftene, besøke jobben, litt mer shopping, hente barnehage, hente SFO, lage middag.

Har du gjort noe spennende?

Du har jaggu hatt nok å henge fingrene i idag da!

Jeg har bare hvert hos legen og så var jeg på shopping hvor jeg stort sett bare kjøpte noen nødvendigheter og unødvendigheter til frøkna hehe

Vært på jobb, der var vi ute hele dagen :)
Var ganske tung i hodet da jeg kom hjem, så har ikke gjort noe særlig etter det :p
Du da?

Deilig å være ute når været er fint da :)

Lege og shopping, men shopping er ikke det rette for en med vann i kroppen har jeg erfart haha

D er rett d! Bare å begynne med grillingen! :)

Vi begynte i går, så når det først er gjort en gang (=vårrengjøring, gass funnet frem, grill tatt frem fra vinterdvale liksom) så er jeg klar jeg.

Deilig å være ute når været er fint da :)

Lege og shopping, men shopping er ikke det rette for en med vann i kroppen har jeg erfart haha

Ja, veldig deilig :)

Hehe, tar nok på med vann i kroppen ja.. Legen tar jeg på onsdag, og shoppingen på torsdag :D

Ja, veldig deilig :)

Hehe, tar nok på med vann i kroppen ja.. Legen tar jeg på onsdag, og shoppingen på torsdag :D

Ja jeg er helt ødelagt nå kjenner jeg jaja ja skulle delt det opp men når jeg først var i nabobyen så måtte jeg jo benytte meg av muligheten :P
Men må jo tilbake i morgen siden legen min skreiv feil på sykemeldingen så må hente en ny :P

Du har jaggu hatt nok å henge fingrene i idag da!

Jeg har bare hvert hos legen og så var jeg på shopping hvor jeg stort sett bare kjøpte noen nødvendigheter og unødvendigheter til frøkna hehe
La meg se, hva var det egentlig jeg shoppet :rolleyes:

- Noen klær til minsten, Fru Lyng
- Jakke til frøkna, Fru Lyng
- Ny håndkrem, Kicks
- Litt sminke, Kicks
- Ny knivholder, Glass Magasinet
- Flasker, Barnas Hus
- Smokker, Barnas Hus
- Sparegris til eldste, Barnas Hus
- Bamse, Barnas Hus
- En fin rødvin, Vinmonopolet

Tror det var alt..

Ja jeg er helt ødelagt nå kjenner jeg jaja ja skulle delt det opp men når jeg først var i nabobyen så måtte jeg jo benytte meg av muligheten :P
Men må jo tilbake i morgen siden legen min skreiv feil på sykemeldingen så må hente en ny :P

Må ikke slite deg helt ut :p
Men ja, er greit å bruke muligheten og! Fant du noe fint?
Hehe, blir det handel imorgen og da? :p

La meg se, hva var det egentlig jeg shoppet :rolleyes:

- Noen klær til minsten, Fru Lyng
- Jakke til frøkna, Fru Lyng
- Ny håndkrem, Kicks
- Litt sminke, Kicks
- Ny knivholder, Glass Magasinet
- Flasker, Barnas Hus
- Smokker, Barnas Hus
- Sparegris til eldste, Barnas Hus
- Bamse, Barnas Hus
- En fin rødvin, Vinmonopolet

Tror det var alt..

Men det så nå ut til å være en ganske bra shopping det da :)

Må ikke slite deg helt ut :p
Men ja, er greit å bruke muligheten og! Fant du noe fint?
Hehe, blir det handel imorgen og da? :p

Nei og hvertfall ikke på shopping ;)

Ja fikk kjøpt:
Flere av yndlingstrusene til frøkna (stormberg boxere som var på salg)
Trenings tights og tskjorte på salg hos stormberg.
Ny sølje da den hun hadde er forsvunnet (ikke hennes feil)
Malesaker til frøkna.
Nye strømper til bunaden hennes.
Ny hodepute til frøkna da hennes er på mystisk vis forsvunnet (mistenker at jeg har tatt den :P )
Gulpekluter til lille i magen.
Laken til lille i magen.
Og en 10 kg sekk med kattemat til pus :)

Så har fått shoppa nok nå føler jeg om man der bort ifra de tingene jeg mangler til lillebror i magen :P

Nei og hvertfall ikke på shopping ;)

Ja fikk kjøpt:
Flere av yndlingstrusene til frøkna (stormberg boxere som var på salg)
Trenings tights og tskjorte på salg hos stormberg.
Ny sølje da den hun hadde er forsvunnet (ikke hennes feil)
Malesaker til frøkna.
Nye strømper til bunaden hennes.
Ny hodepute til frøkna da hennes er på mystisk vis forsvunnet (mistenker at jeg har tatt den :P )
Gulpekluter til lille i magen.
Laken til lille i magen.
Og en 10 kg sekk med kattemat til pus :)

Så har fått shoppa nok nå føler jeg om man der bort ifra de tingene jeg mangler til lillebror i magen :P

Det var jo en grei handel det da :D

Koselig med shopping da:D
Er formen grei?

Tja kommer ann på hvordan man ser det, jeg er sykemeldt i 1 mnd og blir nok ikke jobb igjen før perm. Og så er kroppen full av vann, halsbrann og periodevis kvalm/oppkast. Men sånn ellers er det greit og så er det bare å prøve legens råd om å komme seg mest mulig ut og prøve å ha det hyggelig mens man prøver å legge alt det tunge til siden :)

Back
Topp