Ja, nå får det holde seg varmtPar og 20 her! Og vinden var VARM!! Om d er kaldt i morgen så blir jeg skikkelig skuffa altså!![]()
![]()
Ellers blir jeg sinna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå får det holde seg varmtPar og 20 her! Og vinden var VARM!! Om d er kaldt i morgen så blir jeg skikkelig skuffa altså!![]()
![]()
Er jo sommer jo22 grader her , deilig!
Uff da...stakkars lilleNoen ganger skulle jeg ønske jeg var litt tøffere.
Sitter ned i et par øyeblikk før i dag etter jeg var ferdig med å handle, men før jeg hentet i barnehagen.
Da ser jeg har, Mr. JegTrorJegBareErSåFin.
Han har på sen en tynn stram t-skjorte som helt klart viser han trener og en bukse som fremhever en veltrent bak.
Det står han, og hva gjør han, han vugger på en barnevogn med ei liten jente på en 9-10 måneder (vil jeg tippe).
Og det er her jeg skulle ønske jeg hadde vært litt tøffere, jeg blir sur, det er svine varmt, jeg har på med en tynn genser og skulle ønske jeg hadde på kortermet, og hva har jentungen på seg, noe som ser ut som en tykk hel ull drakt, det må jo være utrolig varmt..
Gassgrill er konge! Nesten kjappere enn å ta det i ovnen inneDigg da! Her må vi få oss gassgrill om vi skal grille..eller så må vi dra med engangsgrill på tur
Gjør ofte sistnevnte da..
Gassgrill er konge! Nesten kjappere enn å ta det i ovnen inne![]()
Neida... Får de fra en tusenlapp og oppover tenker jeg. Skal du ha litt størrelse på den koster det jo en del. Vi betalte vel 4000 for grillen vår, men den er med kokeplate på sidenSant det.. Koster de ikke en del da?
Har aldri gidda å sjekke egentlig![]()
Neida... Får de fra en tusenlapp og oppover tenker jeg. Skal du ha litt størrelse på den koster det jo en del. Vi betalte vel 4000 for grillen vår, men den er med kokeplate på siden![]()
Lage vafler?Har så sinnsykt mye melk i den ene puppen ! Pumpa for 3 gang i dag, what to do ?
Holder lenge med en som har sånn kulegrillstørrelseJøsses, ja vi trenger sikkert ikke så fancy om vi skal ha en. Holder nok med en liten enkel en![]()
Holder lenge med en som har sånn kulegrillstørrelse![]()
Pump og frys nedHar så sinnsykt mye melk i den ene puppen ! Pumpa for 3 gang i dag, what to do ?
Det er braDet var det også![]()
Det får du gjøreJeppfår mase på gubben
høhø
Samme som her det22 grader på verandaen min![]()
Ikke som jeg vet omSkjer det noe spennende her inne da?
Her er det ufattelig stille og rolig idagSkjer det noe spennende her inne da?
Ikke som jeg vet om
Er egentlig ganske stille her om dagen
Her er det ufattelig stille og rolig idag![]()