Skravletråd :)

Noen ganger skulle jeg ønske jeg var litt tøffere.

Sitter ned i et par øyeblikk før i dag etter jeg var ferdig med å handle, men før jeg hentet i barnehagen.

Da ser jeg har, Mr. JegTrorJegBareErSåFin.
Han har på sen en tynn stram t-skjorte som helt klart viser han trener og en bukse som fremhever en veltrent bak.
Det står han, og hva gjør han, han vugger på en barnevogn med ei liten jente på en 9-10 måneder (vil jeg tippe).
Og det er her jeg skulle ønske jeg hadde vært litt tøffere, jeg blir sur, det er svine varmt, jeg har på med en tynn genser og skulle ønske jeg hadde på kortermet, og hva har jentungen på seg, noe som ser ut som en tykk hel ull drakt, det må jo være utrolig varmt..
Uff da...stakkars lille:(
Tipper hun var bra svett:rolleyes:

Sant det.. Koster de ikke en del da? :o
Har aldri gidda å sjekke egentlig :p
Neida... Får de fra en tusenlapp og oppover tenker jeg. Skal du ha litt størrelse på den koster det jo en del. Vi betalte vel 4000 for grillen vår, men den er med kokeplate på siden :P

Neida... Får de fra en tusenlapp og oppover tenker jeg. Skal du ha litt størrelse på den koster det jo en del. Vi betalte vel 4000 for grillen vår, men den er med kokeplate på siden :P

Jøsses, ja vi trenger sikkert ikke så fancy om vi skal ha en. Holder nok med en liten enkel en :D

Back
Topp