Hva gjør dere i kveld da? Jeg er sliten etter en lang helg med besøk. Var godt å finne sofaen nå![]()
Her er det sofasløving... Leser litt i ammeboka jeg fikk fra helsesøster sist jeg var der. Fikk i "lekse" å lese i den til neste gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør dere i kveld da? Jeg er sliten etter en lang helg med besøk. Var godt å finne sofaen nå![]()
Jepp, alle elsker jo dyrN
Nei helt klart ikke, pode var der da han var 1,5 år ogelsket alle dyrene
Den er veldig kjekkHer er det sofasløving... Leser litt i ammeboka jeg fikk fra helsesøster sist jeg var der. Fikk i "lekse" å lese i den til neste gang![]()
Gratulerer ja, det glemte jeg jo å ta med, bare imponert over gaven jeg![]()
Gratulerer med dagen!![]()
Gratulerer med dagen
Tusen takk.Hatt en fin dag?![]()
Den er veldig kjekk![]()
Har lest litt i den, men nå som jeg har begynt å amme har jeg ikke gjort detJa, mye nyttig der!
Tusen takk.
Har egentlig hatt en veldig fin dag.
Feiret først bursdagen til eldste med noen veldig fornøyde gutter.
Så feiret vi meg![]()
Har lest litt i den, men nå som jeg har begynt å amme har jeg ikke gjort det![]()
Det gjorde jeg ogsåHer er det sofasløving... Leser litt i ammeboka jeg fikk fra helsesøster sist jeg var der. Fikk i "lekse" å lese i den til neste gang![]()
Det gjorde jeg også
Det glemte jeg.
Det tilga hun glatt siden jeg hadde lest "mamma for første gang", Gro Nylander sin, det er jo mye amming der.
Har vært i bursdagen til en venninnes datter som blir 2 nåHar du gjort noe spennende da? Gidder ikke lese meg bakover![]()
Så braTusen takk.
Har egentlig hatt en veldig fin dag.
Feiret først bursdagen til eldste med noen veldig fornøyde gutter.
Så feiret vi meg![]()
Yesdet harjegJa det har jegDet har hvert veldig deilig å komme seg litt bort
Har du hatt en fin helg da?
Japanske kokkekniverSå brafått noe fint?
![]()
Ikke noe rart mannen brukte lang tid på å handle i går, daJapanske kokkekniver![]()
Hadde virkelig ønsket meg dem.Ikke noe rart mannen brukte lang tid på å handle i går, daVar i Japan for å handle kniver
![]()
Så bra! det gjør middagslagingen så mye morsommereHadde virkelig ønsket meg dem.
Helt perfekt
God kveld![]()
Jeg har kost meg masse i dag, har vært i bursdagen til venninna mi sin lille jente på 2 årmin er 3 år og nå begynner de endelig å leke litt mer sammen
![]()
Hatt en fin helg med venninna?![]()
God kveld
Håper du har koset deg i helgen!
Hvordan var det?Vi reiste ned dit for 3 år siden... Uten barnhaha!