I går var det bursdag både her og der, og skyet, så vi utsatte det til i dag.Så herlig
Vi fikk også skrudd opp trampolinen igår, og vi grillet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I går var det bursdag både her og der, og skyet, så vi utsatte det til i dag.Så herlig
Vi fikk også skrudd opp trampolinen igår, og vi grillet![]()
Spyling ja. Det burde vi også. Helst før det mannen gjør nå. Han har kjøpt seg karcher vindusvasker...Mannen høyttrykksspylet verandaen og setter utover hagemøblene.
Trampolina ble satt opp i slutten av påsken og er allerede flittig i bruk![]()
Jeg syns Legoland er fantastisk! Men så har jeg praktisk talt vokst opp derDet har vi også!!![]()
Spyling ja. Det burde vi også. Helst før det mannen gjør nå. Han har kjøpt seg karcher vindusvasker...
Jeg syns Legoland er fantastisk! Men så har jeg praktisk talt vokst opp der![]()
Sikkert lurt det daI går var det bursdag både her og der, og skyet, så vi utsatte det til i dag.
Jeg liker også Legoland, men mange år siden jeg har vært der daJeg syns Legoland er fantastisk! Men så har jeg praktisk talt vokst opp der![]()
Vi var der for 4-5 år siden bare gubbisen og jeg. Koste oss som bare det! Blir stas å ta med minstemann også.Jeg har så lyst til å dra dit!! Har vært der en gang som barn. Var vel 6 år, en av mine beste ferieminner![]()
Har kommet masse nytt de siste årene ogsåJeg liker også Legoland, men mange år siden jeg har vært der da![]()
Det vil jeg tro det harHar kommet masse nytt de siste årene også![]()
Gleder meg til mini er stor nok til å bli med ditHar kommet masse nytt de siste årene også![]()
Dyreparkener jo helt super!Enig. Har veldig lyst på dyreparken selv.
Jeg ogsåGleder meg til mini er stor nok til å bli med dit![]()
Ja ikke santKjekt å vite før sommerens planer blir lagt![]()
Den er fantatisk! Noen som har vært i den nye delen; Hakkebakkeskogen?Dyreparkener jo helt super!
Vi var deer for 3 år siden, mmin på da 5 synes det var dritkjedeligJeg liker også Legoland, men mange år siden jeg har vært der da![]()
Var i legoland sommeren for 2 år siden.Jeg liker også Legoland, men mange år siden jeg har vært der da![]()
Jeg har ikke det, en mulig vi skaldit i årDen er fantatisk! Noen som har vært i den nye delen; Hakkebakkeskogen?
Mi er 7 uker i dag - så en stund til jaJeg ogsåEr dessverre noen år til her..
Å nei, så dumt daVi var deer for 3 år siden, mmin på da 5 synes det var dritkjedelig