Vi har tomskittentøyskurv nå faktisk, men måhenge opplitt tøy da.Det trenger vårt også, så vi holder på sånn litt alle mann, men ikke intenst. Ungene ser visst tv nå. Og jeg sniker på mobilen mens jeg sorteter klær for å vaske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har tomskittentøyskurv nå faktisk, men måhenge opplitt tøy da.Det trenger vårt også, så vi holder på sånn litt alle mann, men ikke intenst. Ungene ser visst tv nå. Og jeg sniker på mobilen mens jeg sorteter klær for å vaske
Hva var skuffende. Vi har det på vår to do listVi synes legoland varskuffende faktisk
Så heller Dyreparken enn legoland?Det er noe med å bli vekt av sjørøvere som kommer å banker på døra, av skipet som kommer seilende inn tidlig på morningen,alle aktivitetene de har der, å spise frokost med sjørøverne.
Det har vi også!!Hva var skuffende. Vi har det på vår to do list![]()
Kjekt å få det gjortHolder på å sortere gutteklær her.... tar vare på det nøytrale og selger det som er gutte gutthehe
Ja, men mye styr. Alt som skal selges må jeg ta bilder avKjekt å få det gjort![]()
Been there done thatJa, men mye styr. Alt som skal selges må jeg ta bilder av
blæææ...
Ja jeg haddemye heller valgt dyreparken enn legolandSå heller Dyreparken enn legoland?
Enig. Har veldig lyst på dyreparken selv.Ja jeg haddemye heller valgt dyreparken enn legoland
Kjekt å vite før sommerens planer blir lagtJa jeg haddemye heller valgt dyreparken enn legoland
Ja, håper det er interesse for detBeen there done that
Men flott at man kan selge unna litt!
Det er det garantertJa, håper det er interesse for det![]()
Herlig med slike stuegulv20 minutter igjen.
U takler det overraskende bra.
Rommet til eldsten er fremdeles overraskende ryddig og stuegulvet er malt med sjokolade
Tusen TakkHerlig med slike stuegulv
Gratulerer så mye med dagen din idag!!!![]()
En forsmak på sommer. Det er jo bare 11-12 grader, men trampolina er tatt i bruk, vi innvier grillsesongen til middag (men spiser nok inne), og ungene er lovet en is etter maten. Deilig søndag.
Så herligEn forsmak på sommer. Det er jo bare 11-12 grader, men trampolina er tatt i bruk, vi innvier grillsesongen til middag (men spiser nok inne), og ungene er lovet en is etter maten. Deilig søndag.