Varierer veldig.Det var det da.. Sover han lite om gangen?
Noen ganger sover han opp til 3 timer, andre ganger våkner han etter 15 minutter når han finner ut han ikke ligger på fanger til mamma lenger...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varierer veldig.Det var det da.. Sover han lite om gangen?
Varierer veldig.
Noen ganger sover han opp til 3 timer, andre ganger våkner han etter 15 minutter når han finner ut han ikke ligger på fanger til mamma lenger...
Varierer veldig.
Da skal jeg smøre meg med tålmodighetDet skal jeg!
Den må stå kaldt til ikveld da..så må nok vente litt![]()
Hihi...så søtt daJadet går ikke an å skjule noe bollemage nå lengre
![]()
Deilig da! Må nyte detTakk
Jepp, fri hele helgen!! Nydelig![]()
Idag er det grilling her! Noen med tips til digge grønnsaker å lage til grillmat?
Mais-kolber, rotgrønnsaker i ildfast form på grillen med olje, hvitløk, fersk rosmarin og timian, paprika.Idag er det grilling her! Noen med tips til digge grønnsaker å lage til grillmat?
Uff daÅ, hjelpes.. Ble sliten i rygg av å støvsuge og vaske gulv
Føler meg som ei på 80haha!
Prøver så godt jeg kanDeilig da! Må nyte det![]()
Skal grille vi ogsåIdag er det grilling her! Noen med tips til digge grønnsaker å lage til grillmat?
Uff damå ta det med ro du!
Type grilla grønnsaker??? Vet ikke har bare ikke lyst på salat...Type salat eller til å ha på grillen?
Vi har ofte båtpoteter til utenom.. Sleng de i ovnen med olje, salt og masse godt krydder![]()
Setter du bare forma på grillen? Med grønnsakene rå?Mais-kolber, rotgrønnsaker i ildfast form på grillen med olje, hvitløk, fersk rosmarin og timian, paprika.
Jeg digger Blacklist jeg....Noen som har gode tv-serier å anbefale?
Alle de jeg følger med på har tydeligvis tatt pause nå når jeg trenger dem![]()
Type grilla grønnsaker??? Vet ikke har bare ikke lyst på salat...