Ja jeg vet , elsker detKvalitetstid er toppen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg vet , elsker detKvalitetstid er toppen![]()
Det er ganske irriterendeFøler meg litt irritert på mannen noe jeg egentlig ikke har noen "rett" til.
Jeg har mye husarbeid jeg MÅ få ferdig i dag.
Mannen stikker ut for å handle, og jeg ber han være rask siden jeg trenger avlastning med U og litt hjelp skal jeg klare å bli ferdig.
Han dro for 4 timer siden, og er enda ikke tilbake. ARRRGG!
Har fått et par meldinger underveis og det som visstnok ha tatt tid er bursdagsgave til meg.
Så indirekte er den min skyld i at han er sen, men syns virkelig han kunne ordnet det tidligere..
Er heldigvis ferdig med 2. etasje som er den som vil ta desidert mest tid, og U sover fremdeles...
Velkommen hjem igjenHjemme fra OSloturen, rakk og hente overtrekksdressen til kengubarnet påsporten også, nå er reklame og navn på![]()
Takk søte duVelkommen hjem igjen![]()
Hva har du gjort i dag da?Oj, 16 timer siden jeg var innom her sist. Vært en travel dag![]()
Da krysser vi fingre for at han tar detSparte det ihvertfall![]()
Hva har du gjort da??Oj, 16 timer siden jeg var innom her sist. Vært en travel dag![]()
Da krysser vi fingre for at han tar det![]()
Så hva har du gjort?Oj, 16 timer siden jeg var innom her sist. Vært en travel dag![]()
Yes det er jeg å der blirjegBare hyggelig
Fortsatt i sofa??
Hva har du gjort da??![]()
"Fest" i gårkveld med kolleger (hadde med mini) - sovet godt hele natten. Opp og rett ut på trilletur. Så handel og cafè. Først nå jeg setter meg ned og slapper av i dagSå hva har du gjort?
Hæ? Skattejakt?Da var gubben hjemme igjen..at han gidder.. 8timers-skattejakt..
Oi, han er tålmodigDa var gubben hjemme igjen..at han gidder.. 8timers-skattejakt..
Haha...kjenner til det duJa, for nå skitner han det ut enda mer med de der skattene sine som skal vaskes![]()
Så koselig da"Fest" i gårkveld med kolleger (hadde med mini) - sovet godt hele natten. Opp og rett ut på trilletur. Så handel og cafè. Først nå jeg setter meg ned og slapper av i dag![]()