Er helt greit i grunn, men liker best å gå ed noen![]()
Jeg lurer på om jeg har blitt en som liker seg veldig godt alene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt greit i grunn, men liker best å gå ed noen![]()
Er jo ikke så dumt det da, jeg er ikke sånn..Jeg lurer på om jeg har blitt en som liker seg veldig godt alenedet er sjelden jeg treffer andre enn mine kolleger, frøkna eller pappa liksom haha
Hor gammel er hun nå?Jeg er såååå trøtt! Hun ville rett og slett ikke sove i går kveld. Klokka var vel rundt 24 når hun sovna, da hadde jeg vært i en slags zombiekoma siden klokken ni :s
Idag er jeg heeeelt ødelagt! Har fått lagt henne på rommet nå og får testa ut babycallen. Burde rydda huset, men d gidder jeg absolutt ikke nå!
Skal trille og hente storesøster i barnehagen etterpå. Håper jeg fungerer da.
Nå merker jeg at d er litt slitsomt med babyer også![]()
Hor gammel er hun nå?
Bør vel gjøre det kjapt nå som rimibutikkene forsvinner? Eller får man den ut likevel. Her stenger Rimi på lørdag og blir gjort om til Kiwi..Ooh, det må jeg fikse og. Har et par mail fra apotek også![]()
Bør vel gjøre det kjapt nå som rimibutikkene forsvinner? Eller får man den ut likevel. Her stenger Rimi på lørdag og blir gjort om til Kiwi..
Hihi..mange naboer har du egentligVar en annen nabo, men den ble avlyst![]()
Uff...kjipt å være så gåen???Jeg er såååå trøtt! Hun ville rett og slett ikke sove i går kveld. Klokka var vel rundt 24 når hun sovna, da hadde jeg vært i en slags zombiekoma siden klokken ni :s
Idag er jeg heeeelt ødelagt! Har fått lagt henne på rommet nå og får testa ut babycallen. Burde rydda huset, men d gidder jeg absolutt ikke nå!
Skal trille og hente storesøster i barnehagen etterpå. Håper jeg fungerer da.
Nå merker jeg at d er litt slitsomt med babyer også![]()
Heisann jentersnart klar for hjemreise her, enten i morgen eller lørdag
![]()
HalloHeisann jentersnart klar for hjemreise her, enten i morgen eller lørdag
![]()
Hr mange naboerHihi..mange naboer har du egentlig
Synd det ble avlyst da..
Blir godt å komme hjem vil jeg troHeisann jentersnart klar for hjemreise her, enten i morgen eller lørdag
![]()
Heldige duHr mange naboer![]()
Hvem sa de var kjekke?!Heldig du, som har mange kjekke naboer![]()
Glad for dt ja.Heldig du, som har mange kjekke naboer![]()
Ikke vet jegHmmm..ingentrivelige da?
![]()