Hvor har du vært?En lue, badeolje, shampo, våtservietter, bok, smoothie, brosjyrer og litt annet småtteri![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har du vært?En lue, badeolje, shampo, våtservietter, bok, smoothie, brosjyrer og litt annet småtteri![]()
Var en annen nabo, men den ble avlystKos deg på tur da
Med naboen eller?!![]()
Jeg ligger og vaker rundt der, men plutselig er det noen som våkner og da er jeg på 25...![]()
God morgen! Venter på ar farmor sksl komme og være barnevakt så jeg får ordna litt i dette bombe rommet vi bor....God morgen alle sammen
PLaner for dagen?
På Norges størst barseltreff på Ringen kino i OsloHvor har du vært?
Koselig å gå alene også, daJeg har kledd på meg or tur siden vi skulle gå snart, tror jeg tar turen alene jeg i grunn siden hun andre måtte jobbe.
Som du farter!På Norges størst barseltreff på Ringen kino i Oslo![]()
Der kunne jeg godt tenkt å værtPå Norges størst barseltreff på Ringen kino i Oslo![]()
Prøver å finne på litt utenfor hjemmets fire vegger ellers går jeg på demSom du farter!
Så det var en som solgte billett til barseltreff på Finn. Var det til det tro....
Var ganske allright! Er ett til den 20.maiDer kunne jeg godt tenkt å vært
Skal i dusjen så snart U sover.God morgen alle sammen
PLaner for dagen?
Oi, hva skal du med pinjata?Skal i dusjen så snart U sover.
Senere i dag skal vi møte barselgruppen på helsestasjonen.
Etter det tar vi toget inn til Oslo for å kjøpe en pinjata
Må rydde her også i dag, jeg har satt på en vaskemaskin hittil og sortert den kleshaugen som skal vaskes.God morgen! Venter på ar farmor sksl komme og være barnevakt så jeg får ordna litt i dette bombe rommet vi bor....
Er ikke så glad i gå alene , er kejdeligKoselig å gå alene også, dada får man tid til å tenke og gruble litt.
Fant du ut hvilken pinjata du skal ha?Skal i dusjen så snart U sover.
Senere i dag skal vi møte barselgruppen på helsestasjonen.
Etter det tar vi toget inn til Oslo for å kjøpe en pinjata
Neida! Litt musikk på ørene og godt humør så er du i gangEr ikke så glad i gå alene , er kejdelig![]()
Nei aldri musikk på ørene herNeida! Litt musikk på ørene og godt humør så er du i gang![]()
Er en grunn til at jeg aldri hører på musikk ute, er ikke for å værevanskeligNei, da såfår bare kjede deg, da
![]()