Flink du ogsåHaha ikke santkom meg i dusjen og nå har jeg meg en kopp te på senteret før jeg går hjem igjen
![]()
Deilig å bli ferdig med ærender!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du ogsåHaha ikke santkom meg i dusjen og nå har jeg meg en kopp te på senteret før jeg går hjem igjen
![]()
HahaEr det virkelig mulig, her sitter jeg og skal putte papirene i konvolutten jeg kjøpte for å få sendt brevet jeg skulle sende og så har jeg glemt det viktigste arket hjemme.... jaja jeg har fått kjøpt konvolutt og frimerke da så er snart i mål med å få sendt det brevet....
Jøsses
Hos meg måtte de når jeg skulle ha ferie allerede i februarså måtte liksom bare sette opp noe.. Hehe!
Blir dårlig med feriepenger på meg neste år da, siden jeg kun får penger fra nav i år
Menmen.ikke så mye å gjøre med når jeg ikke får lov av lege og jordmor til å jobbe![]()
Nei, sant.. Hva kan man gjøre?
Det går nok fint likevel![]()
Skal nok overleve
Har ingen planer om å dra tilbake til etter permisjonen heller, så får vel bare finne meg noe annet å gjøre![]()
Har du en postkasse i nærheten av hjemme da?![]()
Hehe, hva skal du finne på da?![]()
Flink du også
Deilig å bli ferdig med ærender!
Hahaframskutt ammetåke?!
Oooh, spennende!!Har lyst til å starte eget firmaog evnt ha en ekstrajobb ved siden av i en butikk e.l
![]()
Så spennende da.Har lyst til å starte eget firmaog evnt ha en ekstrajobb ved siden av i en butikk e.l
![]()
Oooh, spennende!!![]()
Så spennende da.
Hvilke type firma tenker du på å starte?
Har lyst til å starte eget firmaog evnt ha en ekstrajobb ved siden av i en butikk e.l
![]()
Hehe...tusen takkSå flink du er![]()
Eget firma??Skal nok overleve
Har ingen planer om å dra tilbake til etter permisjonen heller, så får vel bare finne meg noe annet å gjøre![]()
HahaJa det er veldig greit og nå er det gjort så nå kan jeg ligge her å slappe av litt igjen![]()
Ja det er helt grusomt, jeg kan reise meg og gå for å ordne noe så har jeg glemt hva det er når jeg står på gulvet haha
Så det, så spennendeDet som er planen jaflere detaljer over her
![]()