Skravletråd :)

Er det virkelig mulig, her sitter jeg og skal putte papirene i konvolutten jeg kjøpte for å få sendt brevet jeg skulle sende og så har jeg glemt det viktigste arket hjemme.... jaja jeg har fått kjøpt konvolutt og frimerke da så er snart i mål med å få sendt det brevet....
Haha:P framskutt ammetåke?!

Jøsses :p
Hos meg måtte de når jeg skulle ha ferie allerede i februar :( så måtte liksom bare sette opp noe.. Hehe!

Blir dårlig med feriepenger på meg neste år da, siden jeg kun får penger fra nav i år:o
Menmen.ikke så mye å gjøre med når jeg ikke får lov av lege og jordmor til å jobbe:p

Blir dårlig med feriepenger på meg neste år da, siden jeg kun får penger fra nav i år:o
Menmen.ikke så mye å gjøre med når jeg ikke får lov av lege og jordmor til å jobbe:p

Nei, sant.. Hva kan man gjøre? :)
Det går nok fint likevel :)

Nei, sant.. Hva kan man gjøre? :)
Det går nok fint likevel :)

Skal nok overleve:)
Har ingen planer om å dra tilbake til etter permisjonen heller, så får vel bare finne meg noe annet å gjøre:)

Har lyst til å starte eget firma:) og evnt ha en ekstrajobb ved siden av i en butikk e.l;)
Så spennende da.
Hvilke type firma tenker du på å starte?

Oooh, spennende!! :D
Så spennende da.
Hvilke type firma tenker du på å starte?

Syns det jeg og:) har vært en drøm i mange år, mem har hatt lyst på mer arbeidserfaring først også ble det litt mer skole osv.

Planen er å kombinere utdannelsene mine og erfaringa mi, så interiørarkitektur, møbelsnekring og møbeltapetsering :D
Er ikke så lett å få seg jobb innen noe av det visstnok, og det er vel få som har kompetansen på alt:p

Ja det er veldig greit og nå er det gjort så nå kan jeg ligge her å slappe av litt igjen :P

Ja det er helt grusomt, jeg kan reise meg og gå for å ordne noe så har jeg glemt hva det er når jeg står på gulvet haha
Haha:P sånn er jeg også, men har ingenting å skylde på:P

Back
Topp