Med melk blir det litt bedre jaNei, jeg har hatt lyst på marie-kjeks i to dager nå, og hver eneste gang på butikken har jeg glemt å kjøpe det. Jeg drikker melk til da. Det er ganske godt![]()
Godt du husket å kjøpe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med melk blir det litt bedre jaNei, jeg har hatt lyst på marie-kjeks i to dager nå, og hver eneste gang på butikken har jeg glemt å kjøpe det. Jeg drikker melk til da. Det er ganske godt![]()
Ja det skal jeg klareKos deg med det![]()
Det gjør du nokJa det skal jeg klare
Ja, hvis ikke jeg hadde fått det nå er jeg sikker på at jeg hadde døddMed melk blir det litt bedre ja
Godt du husket å kjøpe![]()
Her har "anfallet" vart i flere år![]()
Nei, jeg har hatt lyst på marie-kjeks i to dager nå, og hver eneste gang på butikken har jeg glemt å kjøpe det. Jeg drikker melk til da. Det er ganske godt![]()
Det er godt altsåDet hørtes ikke veldig godt ut akkurat, men så liker ikke jeg tørre småkaker og slikt da haha![]()
ja det var det, rart i grunnDet gjør du nok
Veldig stille her i kveld???
Det er godt altsåJeg spiste det ofte hos oldemoren min når jeg var liten, så det sitter igjen hos meg. Jeg tror nok jeg er veldig glad i det pga jeg var så utrolig glad i hu og jeg forbinder det med henne
![]()
Da skal jeg frelse degDet kan hendeså lenge du syntes det er godt er det jo greit, jeg liker ikke melk eller kjeks/småkaker haha
![]()
Haha...det kan vi jo ikke ta sjansen påJa, hvis ikke jeg hadde fått det nå er jeg sikker på at jeg hadde dødd![]()
Stappe hva i munnen sier du??Jaja da får jeg stappe en sett i munnen på a så blir det stille haha![]()
Da skal jeg frelse degLiker du ingenting av kjeks da? Jeg er ikke så stor fan jeg heller, men jeg liker jo noen av dem
![]()
Er det like ille denne gangen da?Haha jeg kunne aldri ha planlagt en til så lite som jeg liker å gå gravid
Jeg venter nr 2![]()
Stappe hva i munnen sier du??![]()
Jeg er kjeksfan!!Da skal jeg frelse degLiker du ingenting av kjeks da? Jeg er ikke så stor fan jeg heller, men jeg liker jo noen av dem
![]()
Å jaHaha det skulle stått sutt eller smokk om du vil![]()
SkjønnerJeg kan spise sjokolade kjeksmen jeg syntes kjeks er tørt og kjedelige greier hehe
Nei, det hadde vært en forbrytelseHaha...det kan vi jo ikke ta sjansen på![]()