Skravletråd :)

Nei, jeg har hatt lyst på marie-kjeks i to dager nå, og hver eneste gang på butikken har jeg glemt å kjøpe det. Jeg drikker melk til da. Det er ganske godt :)
Med melk blir det litt bedre ja:p
Godt du husket å kjøpe;)

Nei, jeg har hatt lyst på marie-kjeks i to dager nå, og hver eneste gang på butikken har jeg glemt å kjøpe det. Jeg drikker melk til da. Det er ganske godt :)

Det hørtes ikke veldig godt ut akkurat, men så liker ikke jeg tørre småkaker og slikt da haha :P

Det hørtes ikke veldig godt ut akkurat, men så liker ikke jeg tørre småkaker og slikt da haha :p
Det er godt altså :P Jeg spiste det ofte hos oldemoren min når jeg var liten, så det sitter igjen hos meg. Jeg tror nok jeg er veldig glad i det pga jeg var så utrolig glad i hu og jeg forbinder det med henne :)

Det er godt altså :P Jeg spiste det ofte hos oldemoren min når jeg var liten, så det sitter igjen hos meg. Jeg tror nok jeg er veldig glad i det pga jeg var så utrolig glad i hu og jeg forbinder det med henne :)

Det kan hende :) så lenge du syntes det er godt er det jo greit, jeg liker ikke melk eller kjeks/småkaker haha :P

Det kan hende :) så lenge du syntes det er godt er det jo greit, jeg liker ikke melk eller kjeks/småkaker haha :p
Da skal jeg frelse deg :P Liker du ingenting av kjeks da? Jeg er ikke så stor fan jeg heller, men jeg liker jo noen av dem :P

Da skal jeg frelse deg :P Liker du ingenting av kjeks da? Jeg er ikke så stor fan jeg heller, men jeg liker jo noen av dem :P

Jeg kan spise sjokolade kjeks :P men jeg syntes kjeks er tørt og kjedelige greier hehe

Back
Topp