Er det du som skal ha?Skal sjekke ut dei sidene. Takker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det du som skal ha?Skal sjekke ut dei sidene. Takker![]()
Litt meir kresen enn meg han dåNja mannen er svært skeptisk til det , han mener det ikke er braSå da ble det ett til kunstgress og ett til gress.Han sier det er forskjell på knottene
Det er detEr det du som skal ha?
Detblir veldig glatt om du bruker vanlig gresssko på våt kunstgressbane så det er derforLitt meir kresen enn meg han då![]()
Skulle sagt de for non uker siden så kunne jeg kjjøpt til deg når de hadde outlet fo rdi de skulle legge ned ene g-sportbutikken her nede.Det er det![]()
Har aldri hatt problemetDetblir veldig glatt om du bruker vanlig gresssko på våt kunstgressbane så det er derfor![]()
Hm merkelig siden det skal være orskjell på knotteneHar aldri hatt problemetmen eg har kunstgrassko, og dei funkar fint på gras og
![]()
Oj, ja det skulle eg ha gjort! Det var billig!Skulle sagt de for non uker siden så kunne jeg kjjøpt til deg når de hadde outlet fo rdi de skulle legge ned ene g-sportbutikken her nede.
Vi jøpte fotballsko til oss voksne til 50 kr pr par, de koster 2200 pr par til vanlig.Fotballsko har blitt dyrt !
De hadde bare 4 par igjen og det skulle ut , var nok derfor.Oj, ja det skulle eg ha gjort! Det var billig!
Ja, fotballsko har vorte heilt sjukt dyrt. Eg er glad min fot har slutta å vokse![]()
Eg Googla litt, og kom over ein kjekk artikkel. Men jøsses som det har forandra seg sidan eg fulgte med sistHm merkelig siden det skal være orskjell på knottene![]()
Edit: Æsj, trykka på feil knapp. Men ja, glad for at eg slepp å kjøpe oftare enn ein gong i skotåretDe hadde bare 4 par igjen og det skulle ut , var nok derfor.
Ja det har blittbig business det nå, tror du skal være glad for det![]()
Å heiann, det var mer enn jeg visste om også ja. Himmel og hav.Må jo vite forskjell på gressbanene også nåEg Googla litt, og kom over ein kjekk artikkel. Men jøsses som det har forandra seg sidan eg fulgte med sist
Fins jo ørten typar knottar. Burde jo hatt seks par minst for å dekke alle typer gras og kunstgras
https://torshovsport.no/fotball/artikkel/guide-velg-riktige-knotter-pa-fotballskoene/
Her må vi stort sett kjøpe to ganger iåret, blir noen kroner detEdit: Æsj, trykka på feil knapp. Men ja, glad for at eg slepp å kjøpe oftare enn ein gong i skotåret![]()
Enklare då eg var ung. Gras eller grus då. Og så spelte vi stort sett på grusÅ heiann, det var mer enn jeg visste om også ja. Himmel og hav.Må jo vite forskjell på gressbanene også nå
Det blir jo litt ja. Då er det godt det fins salgHer må vi stort sett kjøpe to ganger iåret, blir noen kroner det
Ja samme her, kengubarnet spiller på unstgress og gress. Nå har han fått sko med ag-notter og fg- knottr ser jeg, så da er vi vel dekket.Enklare då eg var ung. Gras eller grus då. Og så spelte vi stort sett på grus![]()
Hehe, då burde du vere godt dekka jaJa samme her, kengubarnet spiller på unstgress og gress. Nå har han fått sko med ag-notter og fg- knottr ser jeg, så da er vi vel dekket.
Hva er planene i dag da?
Jeg skal ta med meg jentungen på kino og se Hjemhelst vil jeg se den på engelsk, men tviler på at ungen blir så fornøyd
![]()
Håper det hvertfall.Hehe, då burde du vere godt dekka ja![]()