Skravletråd :)

Nja mannen er svært skeptisk til det , han mener det ikke er bra;) Så da ble det ett til kunstgress og ett til gress.Han sier det er forskjell på knottene
Litt meir kresen enn meg han då:p

Skulle sagt de for non uker siden så kunne jeg kjjøpt til deg når de hadde outlet fo rdi de skulle legge ned ene g-sportbutikken her nede.
Vi jøpte fotballsko til oss voksne til 50 kr pr par, de koster 2200 pr par til vanlig.;) Fotballsko har blitt dyrt !

Skulle sagt de for non uker siden så kunne jeg kjjøpt til deg når de hadde outlet fo rdi de skulle legge ned ene g-sportbutikken her nede.
Vi jøpte fotballsko til oss voksne til 50 kr pr par, de koster 2200 pr par til vanlig.;) Fotballsko har blitt dyrt !
Oj, ja det skulle eg ha gjort! Det var billig!
Ja, fotballsko har vorte heilt sjukt dyrt. Eg er glad min fot har slutta å vokse:p

Oj, ja det skulle eg ha gjort! Det var billig!
Ja, fotballsko har vorte heilt sjukt dyrt. Eg er glad min fot har slutta å vokse:p
De hadde bare 4 par igjen og det skulle ut , var nok derfor.

Ja det har blittbig business det nå, tror du skal være glad for det ;)

De hadde bare 4 par igjen og det skulle ut , var nok derfor.

Ja det har blittbig business det nå, tror du skal være glad for det ;)
Edit: Æsj, trykka på feil knapp. Men ja, glad for at eg slepp å kjøpe oftare enn ein gong i skotåret:p

Å heiann, det var mer enn jeg visste om også ja. Himmel og hav.Må jo vite forskjell på gressbanene også nå
Enklare då eg var ung. Gras eller grus då. Og så spelte vi stort sett på grus :)

Det andre paret vi bestilte,etter mye leting
9015682007070_1107716_VOLTPERSIANVIOLETBLACK_1_112691_jpg.jpg

Back
Topp