Da får vi ta det en annen dagJa, vi var veldig nære![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får vi ta det en annen dagJa, vi var veldig nære![]()
Syns det var roligere enn de andre kveldeneStille? Var ikke det i går akkurat,
Enkelte ting kan jeg veldig godt, på andre områder er jeg helt blank.Virker ikke som du trenger noe kurs akkurat![]()
God kveldHvordan går det med dere damer i dag?
Her har vi hvert på senteret, spilt spill og nå er det film som står på![]()
Sikkert møkkavær i hele landet da![]()
Kunne godt tenkt meg ett kokkekurs.
Lære litt ordentlig, ikke bare av bøker, på TV og egne eksprimenter
God kveld
Vi kom hjem fra bursdagsfeiring for 20 min siden. Er såå sulten, men samtidig kvalm. Kastet opp i det vi kom inn døralurer litt på hva jeg kan trykke i meg som ikke kommer opp igjen
![]()
Jeg finner vel på noe snartGod kveld![]()
Uff det er kjipt når man er kvalm og sulten samtidig.. jeg har ikke så mye tips til hva du kan spise for jeg finner ikke på noe å spise selv![]()
Jeg finner vel på noe snartegentlig har jeg lyst på alt det vi ikke har i hus
![]()
Så, hva skravles det egentlig om? Min mann legger ungene, og jeg sløver i sofaen.
Hva har dere gjort i dag? Vi har vært ute, hele bøttebaletten med stort og smått, og spist middag for å feire min bestemors bursdag. Da tar hun med seg barn, svigerbarn, barnebarn, "svigerbarnebarn" og oldebarn, samt sin søster og svigerinne, ut til middag. Vi er en bra gjeng. Det er hyggelig å samles sånn.
Jaa!! Skulle ønske vi hadde bil, da hadde jeg sendt ut samboeren for å kjøpe noeSånn som at jeg har lyst på pizza, kebab og Kina mat??men så må jeg ta til takke med noe jeg har hjemme og det frister ikke så mye hehe
Jaa!! Skulle ønske vi hadde bil, da hadde jeg sendt ut samboeren for å kjøpe noehehe
Sitter fortsatt i sofaen, har ikke lyst til å titte i skap. Vet jo st jeg ikke finner noe jeg har lyst på![]()
Ja, det er en hyggelig tradisjon min bestemor har.
Vi har gjort det sånn i mange år, men tidligere var det ikke knyttet til bursdagen hennes. Da min bestefr også levde ble jo bursdagene deres markert litt mer sånn tradisjonelt, men denne felles middagen med barna og barnebarna, som etterhvert ble så mange at det ikke var plass i huset, var opprinnelig en julegeie. Etter at jeg ble sammen med min mann og begynte å feire annenhver jul hos svigers, som er i en annen del av landet, ble det rett og slett annethvert år i jula, og annethvert i påska, når jeg (vi) var hjemme da. For tre år siden flyttet vi "hjem", fra Bergen til Sunnmøre, og derved er det ikke lenger avhengig av at jeg er her på ferie, så da har det landet på helga i fodbindelse med hennes bursdag. Hun vil ikke feire bursdagen, ha den oppmerksomheten, men setter stor pris på å samle oss sånn, og spanderer denne middagen som en takk for alt vi (vel, særlig vår foreldregenersjon da) har gjort for henne. Hun hr vært enke i ganske mange år nå, er det 12 år til sommeren tro, eller 13? Jeg tror det var 23 jeg aldri følte at jeg ble (jeg reiste hjem for å dra i hans begravese, som endte med å være dagen før min bursdag, jeg rett og slett feiret ikke bursdag, jeg fikk med meg gaver som jeg åpnet etter at vi kom hjem, en dag jeg orket. Og egentlig glemte jeg store deler av det året at jeg var blitt et år eldre... tenkte at jeg var 22... mer eller mindre helt til jeg ble 24
Ringe og bestille?Har ikke bil jeg heller, men kebaben er bare 5 min unna men jeg er singel og har sendt barnet i seng så funker litt dårlig å stikke utender vel opp med å ikke spise noe eller evt spise nudler eller noe haha
Ringe og bestille?Om det går an der du bur då
Det gjer det nemlig ikkje her ute i ødemarka
![]()
Det funkar fett på ein laurdagskveldStille og rolig kveld her, kengubarnet ser fotball. Jeg vurderer å se greys på sumo