Skravletråd :)

Stille og rolig kveld her, kengubarnet ser fotball. Jeg vurderer å se greys på sumo

Her ble det veldig stille når frøkna sovna etter 5 min med nynning i senga si :P sitter å ser Ncis jeg da, har sett nesten alle episodene før da hehe

Mannen disket opp med pizza og kake i dag :)

I morgen er det brokkoli grateng :)
Heldig! Her ble det kake, men ingen middag:p
Jeg og.. Hvis jeg skal lage middag blir det lapskaus eller pannekaker :p
2ting jeg aldri lager :o

Lørdag: Indrefile av rein, soppstuing, gratinerte poteter og ovnsbakte rotgrønnsaker
Søndag: Taco
Mandag: Kyllingevingeklubber med salat og hvitløksbaguetter
Tirsdag: Hjemmelaget fiskegrateng
Onsdag: Pasta med en pastasaus av norzola-ost, parmesan, fløte, tomatpure ++
Torsdag Findus Fish and chrisp
Fredag: Kyllingfile fylt med mozzarello og grønn pesto

Kommer å bor meg deg en ukes tid tror jeg :o

Har ikke bil jeg heller, men kebaben er bare 5 min unna men jeg er singel og har sendt barnet i seng så funker litt dårlig å stikke ut :P ender vel opp med å ikke spise noe eller evt spise nudler eller noe haha
Typisk :p

Nudler!! Det har jeg i skuffen.. Men usikker på om det frister.. Får vente litt og se :) har noen røde og grønne sure "belter" i skapet og, men bør vel få i meg litt mat først :p

Typisk :p

Nudler!! Det har jeg i skuffen.. Men usikker på om det frister.. Får vente litt og se :) har noen røde og grønne sure "belter" i skapet og, men bør vel få i meg litt mat først :p

Har spist nøtter, druer og bær i kveld men kjenner jeg er litt sur i magen nå så burde få i meg noe mat ellers så går dette galt haha :P nudler er ikke min favoritt eller med woka grønnsaker og kyllingvinge klubber hadde det hvert veldig bra hehe ok jeg skjønner at jeg kanskje trenger noe mat nå siden jeg fantaserer om masse deilig mat haha

For et grusomt problem egentlig haha :p nei trur det blir nudler i kveld om jeg kommer meg ut av sofaen haha :p
Nudler er jo egentlig ganske digg det og av og til... Men å komme seg opp av sofaen kan av og til vere ganske hardt :P

Har spist nøtter, druer og bær i kveld men kjenner jeg er litt sur i magen nå så burde få i meg noe mat ellers så går dette galt haha :P nudler er ikke min favoritt eller med woka grønnsaker og kyllingvinge klubber hadde det hvert veldig bra hehe ok jeg skjønner at jeg kanskje trenger noe mat nå siden jeg fantaserer om masse deilig mat haha
Ja, kan være lurt ;) vanskelig å komme seg opp av sofaen..

Nudler er jo egentlig ganske digg det og av og til... Men å komme seg opp av sofaen kan av og til vere ganske hardt :P

Det kan være godt, men bare nudler er litt kjedelig selv om det nok blir det i dag :P eller pasta skruer i ovnen med masse ost på toppen hehe

Det kan være godt, men bare nudler er litt kjedelig selv om det nok blir det i dag :p eller pasta skruer i ovnen med masse ost på toppen hehe
Ooo, det hørtes jo godt ut det og... har eg aldri prøvd før! må testast :D

Ooo, det hørtes jo godt ut det og... har eg aldri prøvd før! må testast :D

Når jeg var barn brukte jeg alltid middag restene til noe og da ta pasta, saus/melk, skinke/kjøtt rester, grønnsaker og masse ost på toppen. Makaroni med litt melk, skinke,tomat og masse ost i ovnen var en av mine favoritter hehe

Når jeg var barn brukte jeg alltid middag restene til noe og da ta pasta, saus/melk, skinke/kjøtt rester, grønnsaker og masse ost på toppen. Makaroni med litt melk, skinke,tomat og masse ost i ovnen var en av mine favoritter hehe
Det er jo superenkelt! Og sikkert veldig godt :D At eg ikkje har tenkt på det før :P

Ja :p

Jeg får vente 10 min og så skal jeg lage meg noe :p haha

Hehe ja jeg tenker hele tia at jeg skal bare svare så går jeg på kjøkkenet :P jaja jeg sitter nå her ennå og tenker på hva jeg skal spise haha

Back
Topp