Skravletråd :)

Fin fin fredag :) bortsett fra at jeg plutselig ble akutt svimmel og kvalm ! Begynte å skjelve å måtte bare legge meg ned :(

jaa kjempe fornøyd :D skulle bare som sagt hatt mer penger :p skal kjøre søskenbarnet mitt opp imorgen for å se om det er noe igjen til henne, så frykter kortet får brukt opp siste rest da. aiaiai :p
Ja, det er ofte det som er problemet, dessverre :( Skulle hatt penger i strie strømmer :)

jepp.. tok bare ekstremt lang tid!
Tid som dere kunne brukt på noe annet ;)

Apropos; Vi skulle til Legoland for et par år siden og søkte på flybilletter til Billund. Da var alternativene å betale 12.000 for to personer med direktefly eller å mellomlande i Tyskland og Frankrike slik at turen tok 16 timer :P Vi tok heller båten :P

Tid som dere kunne brukt på noe annet ;)

Apropos; Vi skulle til Legoland for et par år siden og søkte på flybilletter til Billund. Da var alternativene å betale 12.000 for to personer med direktefly eller å mellomlande i Tyskland og Frankrike slik at turen tok 16 timer :p Vi tok heller båten :p
hahaha det hadde jeg gjort også.. Båten til Danmark ligger 40 min fra huset vårt :P

Back
Topp