Var ganske sliten når vi kom hjem kan du siHuff! Da er det jo helt håpløstTror jeg hadde gitt opp halvveis
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ganske sliten når vi kom hjem kan du siHuff! Da er det jo helt håpløstTror jeg hadde gitt opp halvveis
![]()
jaa kjempe fornøydWow! Det var kupp![]()
Nei det er storesøster detMmm...nydelige fredagstaco
Lillesøster, er det Mirell??
Det vil jeg tro!Var ganske sliten når vi kom hjem kan du si![]()
oh yeah.. Hope er min lillesøster.Nei det er storesøster det![]()
Uff skummeltFin fin fredagbortsett fra at jeg plutselig ble akutt svimmel og kvalm ! Begynte å skjelve å måtte bare legge meg ned
![]()
Hadde så vidt det selvoh yeah.. Hope er min lillesøster.
Storesøster (meg) hadde ikke energi til Taco kveld i dag...
Koser meg med Armageddon.
Ja, det er ofte det som er problemet, dessverrejaa kjempe fornøydskulle bare som sagt hatt mer penger
skal kjøre søskenbarnet mitt opp imorgen for å se om det er noe igjen til henne, så frykter kortet får brukt opp siste rest da. aiaiai
![]()
Men noen ganger må man bare ta det man får.Det vil jeg tro!
Helt klartMen noen ganger må man bare ta det man får.
*klemme massepå*Hadde så vidt det selv![]()
jepp.. tok bare ekstremt lang tid!Helt klartog frem kom dere jo!
Tid som dere kunne brukt på noe annetjepp.. tok bare ekstremt lang tid!
huff ja skulle det, spesielt på slike tilbud!Ja, det er ofte det som er problemet, dessverreSkulle hatt penger i strie strømmer
![]()
Kva slags butikk er det?huff ja skulle det, spesielt på slike tilbud!hadde jeg hatt råd så har/hadde de jo bergans jakker osv osv til -50% også, århhh
![]()
hahaha det hadde jeg gjort også.. Båten til Danmark ligger 40 min fra huset vårtTid som dere kunne brukt på noe annet
Apropos; Vi skulle til Legoland for et par år siden og søkte på flybilletter til Billund. Da var alternativene å betale 12.000 for to personer med direktefly eller å mellomlande i Tyskland og Frankrike slik at turen tok 16 timerVi tok heller båten
![]()
Ble akutt dårlig*klemme massepå*
sampson heter den, er i haugesundKva slags butikk er det?
huff ikke braBle akutt dårlig![]()