Hihi...bare hyggelig å kunne hjelpe![]()
Trengte vist verken å gå på butikken eller spise pølser, Mannen handlet på vei hjem og lager middag nå, men får ikke vite hva det er før det er ferdig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...bare hyggelig å kunne hjelpe![]()
Veldig enkelt, noen strikker, jeg lager mat..
En hobby er en hobby
Kun for moro skyldD har ikke jeg fått med meg! Er d kun prestisje eller er d enda en bonuspremie da?
Jøss, så deilig daTrengte vist verken å gå på butikken eller spise pølser, Mannen handlet på vei hjem og lager middag nå, men får ikke vite hva det er før det er ferdig da![]()
Jøss, så deilig da![]()
Så koseligJa, han er greiog i kveld er det kinodate, gleder meg
![]()
haha jeg skriver fort på telefonen, men liksom ikke fort nok føler jegJeg skriver fortest fra tlf![]()
7000 var fra alle daJeg har ikke vært i nærheten noen gang, men spent på å se hvor mange som kommer over.![]()
Så koseligDet blir nok bra
hvilken film skal dere se?
Den har vi lyst til å se ogsåFast and the furiousbegge har en sterk kjærlighet for biler, Paul walker og vin diesel
![]()
Ja, tror den er braDen har vi lyst til å se ogsåHar hørt den skal være veldig bra.
Å herre, nei totalt, altså! Summen av alle innleggene til alle skravlehønene i løpet av dagenJeg har ikke vært i nærheten noen gang, men spent på å se hvor mange som kommer over.![]()
Vet ikke helt enda. Vi vil nok være mye ute hvis været tillater det. Driver med Geocaching, så vi får se om vi gjør noen funnJa, tror den er brahar dere noen planer for helgen da?
Vet ikke helt enda. Vi vil nok være mye ute hvis været tillater det. Driver med Geocaching, så vi får se om vi gjør noen funn![]()
Har dere noen planer resten av helgen?
Taco om mannen er hjemme.Hva spiser folk til middag på fredager?
Vi har akkurat begynt med cachingÅå, lenge siden vi har cachet nå! Kanskje vi og skal se om vi finner noen![]()
I morgen er det fotballkamp, så da sitter vi klistret til skjermen begge to. Men utenom det har vi ikke noe planer. Kanskje vi tar oss en gåtur på fjellet hvis været holder.![]()
Er det han som er mest glad i taco?Taco om mannen er hjemme.
Fiskepinner og nudler i dag.