Tamara utfordret oss til å klare 7000 innlegg på forumet i dagWhat?! Har du tenkt d??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tamara utfordret oss til å klare 7000 innlegg på forumet i dagWhat?! Har du tenkt d??
Tamara utfordret oss til å klare 7000 innlegg på forumet i dag![]()
Neida var bare noen få det synes jeg daIkke? Kanskje d var fler da? Jeg har ammehjerne, husker bare jeg reagerte på antall innlegg![]()
Hehe helt sant det. Mange som skravler nåHvertfall ikke dersom man fordeler dem over flere![]()
Det er bare for å se om vi klarer det i dag ogsåD har ikke jeg fått med meg! Er d kun prestisje eller er d enda en bonuspremie da?
Mannen minnet meg på at han ikke er hjemme i kveld. Så vips, så skravler jeg nok når ungene er i seng.Tamara utfordret oss til å klare 7000 innlegg på forumet i dag![]()
Det er bare for å se om vi klarer det i dag også![]()
Var fordi vi hadde klart det flere ganger før denne uken,, eller nesten 7000 så da utfordret hun oss til å komme over nåAha! Prestisje altså!
JeppAha! Prestisje altså!
Så fornuftig du erNei jenter. Nå MÅ jeg få gjort noe.. skravles etterpå![]()
Hørtes koselig utNei, vet dere hva..
Siden jeg likevel ikke orker å skravle, og solen skinner tror jeg at jeg legger gutten i vognen og triller en liten tur
Mmm...nydelige fredagstacoDa har jeg fått støvsugd også kommer snart mannen hjemLillesøss kom også en tur, så er det snart taco
![]()
Var fordi vi hadde klart det flere ganger før denne uken,, eller nesten 7000 så da utfordret hun oss til å komme over nå
Det er totalt...alle brukere, alle tråder, i løpet av en dagJeg har ikke vært i nærheten noen gang, men spent på å se hvor mange som kommer over.![]()
Nei, vet dere hva..
Siden jeg likevel ikke orker å skravle, og solen skinner tror jeg at jeg legger gutten i vognen og triller en liten tur
Det er totalt...alle brukere, alle tråder, i løpet av en dag![]()
Da har jeg vært i butikken
Blir bare kjapp middag idag, pølser.. de to eldste gutta skal være med bestemor på sirkus![]()