Det er jo bare småkakerHar vært borte i et par timer og d er kommet rundt 200 innlegg i tråden på den tiden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo bare småkakerHar vært borte i et par timer og d er kommet rundt 200 innlegg i tråden på den tiden![]()
Det er jo bare småkakerskal jo ha 7000
![]()
Så da burde jo egentlig du komme hit å holde min samboer med selskapikke jeg heller.. spesielt siden samboeren jobber natta veldig ofte
Man kan ikke være borte skjønner duHar vært borte i et par timer og d er kommet rundt 200 innlegg i tråden på den tiden![]()
Sitter og ser på rotet og venter på at det skal rydde seg opp på egenhåndUff, nå må jeg ha en pause i denne galskapen! Føler jeg har ryddet og vasket i evigheter, men ser såvidt forskjell..
Hva gjør dere fine frøkner på i dag da?
Det var ikke så mange innlegg i grunn
Hvertfall ikke dersom man fordeler dem over flereDet var ikke så mange innlegg i grunn
Kan noen forklare meg en liten ting.
Hvorfor er det slik at når jeg leter etter noe jeg ikke har sett siden før vi flyttet så finner jeg det ikke, men det jeg finner er den dingsten mannen lette huset rundt etter for 2 dager siden?
jammen da blir det jo ikke noe skravling med degSå da burde jo egentlig du komme hit å holde min samboer med selskap![]()
Sitter og ser på rotet og venter på at det skal rydde seg opp på egenhånd![]()
Så flink du erUff, nå må jeg ha en pause i denne galskapen! Føler jeg har ryddet og vasket i evigheter, men ser såvidt forskjell..
Hva gjør dere fine frøkner på i dag da?
Det kan forklares enkelt med at mannen din ikke er flink til å lete!Kan noen forklare meg en liten ting.
Hvorfor er det slik at når jeg leter etter noe jeg ikke har sett siden før vi flyttet så finner jeg det ikke, men det jeg finner er den dingsten mannen lette huset rundt etter for 2 dager siden?
Så flink du er
Jeg henger bare her, jegmen nå må jeg snart i butikken...
Nei...da var jo ikke det så lurt allikeveljammen da blir det jo ikke noe skravling med deg![]()
Det er skikkelig tiltak...Butikken ja, det var jo og noe som skulle vært gjort..![]()
nope!Nei...da var jo ikke det så lurt allikevel![]()