Det er bare å komme hitNei, da er det ikke sååå ille
Jeg elsker å vaske klær da...prøver å lete etter noe jeg kan vaske![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bare å komme hitNei, da er det ikke sååå ille
Jeg elsker å vaske klær da...prøver å lete etter noe jeg kan vaske![]()
Nei,det er sant. Det er jo utenfor din kontrollMen, men...jeg kan jo ikke hjelpe for veiarbeid og omkjøring overalt![]()
Ja, altså.. Å putte klærne inn i maskinen og trykke på knappen er jo faktisk allright.. Resten er, som du sier, et orkJeg liker sånnsett å vaske. Bare ikke resten av det, henge opp og ikke minst brette...
Jepp. Det et det.Ja, altså.. Å putte klærne inn i maskinen og trykke på knappen er jo faktisk allright.. Resten er, som du sier, et ork![]()
Er spesielt de svarte klærnaVel, å henga opp kle til tørk "skapar", tiltrekker seg støv. (Derfor likar eg tørketrommelen min). Om klea kjem ut av vaskemaskina full i støv, ville eg vurdert den på ny.
Du kan evt vurdere slik luftrensar og sjå om det hjelper på saken![]()
Ja, vi får tro det! Kan jo ikke sitte der resten av livetHun gjør nok helt sikkert det, får håpe un kommer seg løs snart
Det synes bare bedre på dem.Er spesielt de svarte klærna
For ikke å snakke om hvis noe må strykes...Jepp. Det et det.
Lenge siden du har renset filteret da?Jaog enda værre når jeg har hengt de opp
Setter deg opp på lista miDet er bare å komme hit![]()
Takk for din forståelseNei,det er sant. Det er jo utenfor din kontroll![]()
Lov å håpeHvis du tror det hjelper så klag i vei![]()
Bare hyggelig. Jeg vet jo at du har gjort alt i din makt for å finne alternative kjøreruterTakk for din forståelse![]()
Er spesielt de svarte klærna
Jepp, nettopp det jeg harBare hyggelig. Jeg vet jo at du har gjort alt i din makt for å finne alternative kjøreruter![]()
Er litt tvilende til det der kjenner jeg.Jepp, nettopp det jeg har![]()
Slikt skjer helt unntaksvis. Jul, 17. Mai og muligens en og annen bursdag.For ikke å snakke om hvis noe må strykes...
Her ogsåSlikt skjer helt unntaksvis. Jul, 17. Mai og muligens en og annen bursdag.
Nettopp! Du har jo alt på det reneJepp, nettopp det jeg har![]()
Slikt skjer helt unntaksvis. Jul, 17. Mai og muligens en og annen bursdag.