Heldiggrisen!Jeg stryker alri, det er mannens oppgave![]()
Her tar jeg mitt og han sitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldiggrisen!Jeg stryker alri, det er mannens oppgave![]()
Enig!!!!Jeg stryker alri, det er mannens oppgave![]()
Hvis de ikke har vært der, da?Enig!!!!
Lærer de ikke det i militæret???![]()
Da har de ett problemHvis de ikke har vært der, da?![]()
Men jeg har iikke klær som skal strykes, derfor gjør han det.Heldiggrisen!
Her tar jeg mitt og han sittMed mindre jeg er i så god driv at jeg tar hans med det samme. Og så er jo selvfølgelig alle duker og slikt mitt
![]()
Haha. Da må man lære dem det selvDa har de ett problem![]()
Det er jo bare fairMen jeg har iikke klær som skal strykes, derfor gjør han det.
Men det var jo et fint strykejern det.Mitt strykejern heter svigermor og er klar for jobb noe som helst![]()
Det beste!!Men det var jo et fint strykejern det.
Min har ikke vært det, han ser for dårlig så han slapp ikke inn.Da har de ett problem![]()
Åh, mannfolka er så lekre i bunad! Jeg sparer til 30-årsbunad til mannenMin har ikke vært det, han ser for dårlig så han slapp ikke inn.
Stryke kan han nok, men etter å ha herja med bunadsskjorta mi er ei dressskjorte til ham luksus, så der tar jeg glatt i samme slengen.
Jeg håper han får bunaden sin til 17. Mai, men jeg tviler egentlig. Så lenge siden vi har hørt fra hun som syr den.
Min fikk i 35 års gaveÅh, mannfolka er så lekre i bunad! Jeg sparer til 30-årsbunad til mannenbare to år igjen
Hvilken bunad har han fått?Min fikk i 35 års gave
Gleder meg til å se ham i den!!
SunnmøreHvilken bunad har han fått?
Så deilig! Det gjorde vi på tirsdagGod morgen! Vi har sover helt til någ deilig!
![]()
Herlig! Den har mannen til kusina mi ogsåSunnmøre
alle er ikke fine i bunad synes jeg , men noen erÅh, mannfolka er så lekre i bunad! Jeg sparer til 30-årsbunad til mannenbare to år igjen
Det hørtes i grunn veldig deilig ut å sove så lengeGod morgen! Vi har sover helt til någ deilig!
![]()