Hun skal komme hit først, det tar bare så lang tid før hun kommerKan få komme hit og more deg litt ogsåHaha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun skal komme hit først, det tar bare så lang tid før hun kommerKan få komme hit og more deg litt ogsåHaha.
Aha! Ja, da tror jeg at jeg må sette på en vask i mellomtidenHun skal komme hit først, det tar bare så lang tid før hun kommer
Er det berre å sette opp bestilling?Hehe...ja, jeg er ei sånn ei
Blir aldri lei, jeg![]()
På hva ?Er det berre å sette opp bestilling?![]()
Sykt dyrt. Men bedre å betale 5000 en gang enn 1000-2000 2-3 ganger i året...hm
Jeg måtte sette på mange, har ventet i 2 mnd nå..Aha! Ja, da tror jeg at jeg må sette på en vask i mellomtiden![]()
Hmm.. Ja, da spørs det nok om du har blitt lurtJeg måtte sette på mange, har ventet i 2 mnd nå..
Ja vi kunne jo dratt til Syden! Hadde vært mye hyggeligere![]()
Ja, d er et godt poeng. D hadde jeg ikke tenkt på. Men, de har ikke bordet til meg da, d er bare d at tannen er så slitt at den er sensitiv..
Neida , hun påstår hun skal komme snartHmm.. Ja, da spørs det nok om du har blitt lurt![]()
Sikkert bare trafikale problemerNeida , hun påstår hun skal komme snart![]()
Har allerede lovet Kengu å kommeKan få komme hit og more deg litt ogsåHaha.
Jeg er sååå populær altsåHun skal komme hit først, det tar bare så lang tid før hun kommer
Ronja vaskar kle for alle som vilPå hva ?![]()
De varte himla lenge i såfall, burde klage snartSikkert bare trafikale problemer![]()
Kjør påEr det berre å sette opp bestilling?![]()
Hjelp til klesvaskenPå hva ?![]()
Uff...har det gått så lang tid allerede???Jeg måtte sette på mange, har ventet i 2 mnd nå..
Du!!! Jeg lurer aldri noen!!Hmm.. Ja, da spørs det nok om du har blitt lurt![]()
Hehe det er du , superpopulær dame duJeg er sååå populær altså![]()
Hørte noen rykter om at du var treigHar allerede lovet Kengu å komme
Men kan sikkert ta litt hos deg også![]()
Ja det har gått eviglenge, så snart anmelder jeg degKjør på
Hjelp til klesvasken
Uff...har det gått så lang tid allerede???
Du!!! Jeg lurer aldri noen!!![]()
Ja, veldig lenge! Mulig hun sitter fast et stedDe varte himla lenge i såfall, burde klage snart