Takk takkGod morgen
Lykke til hos jordmor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takkGod morgen
Lykke til hos jordmor!
Shit! Glad det ikke er jeg som skal det..Uhu jeg sksl ig sette to kroner i morgen. 13.000!!!!! Tannlege var ikke akkurat det jeg ville bruke de pengene på![]()
Nei skal til jordmorGod morgen alle sammen! Noen spennende planer i dag?
Her skal det trilles tur, ellers har vi få andre planer.
God morgenGod morgen alle sammen! Noen spennende planer i dag?
Her skal det trilles tur, ellers har vi få andre planer.
Sykt dyrt. Men bedre å betale 5000 en gang enn 1000-2000 2-3 ganger i året...hmÅh, den er kjip! Tannlegen mener jeg skulle ha krone og. D er jo så himla dyrt!!
Lykke til hos jordmorNei skal til jordmorellers husarbeid
Det var dyrtUhu jeg sksl ig sette to kroner i morgen. 13.000!!!!! Tannlege var ikke akkurat det jeg ville bruke de pengene på![]()
Høres ut som en deilig dag! Der sa du forresten noe. Må sette på en klesvask jeg også. Maskinen har ikke gått på flere dagerGod morgen
Skal få gutta i barnehage og på skole, vaske klær, og ellers lite planer!
Får trøste meg med at det finnes dyrere landLitt billigere hadde ikke gjort noe?!![]()
Jepp, hoper seg fort oppHøres ut som en deilig dag! Der sa du forresten noe. Må sette på en klesvask jeg også. Maskinen har ikke gått på flere dager![]()
En fattig trøstFår trøste meg med at det finnes dyrere land![]()
Det gjør det! Pleier å gjøre det jeg også, men de siste dagene har det gått i glemmebokaJepp, hoper seg fort opp
Vasker en maskin hver dag, jeg![]()
Nei, da er det ikke sååå illeDet gjør det! Pleier å gjøre det jeg også, men de siste dagene har det gått i glemmebokaDunkene er ikke fulle, så det kan ikke være såååå gæli
![]()
Jasså, du er av den typenNei, da er det ikke sååå ille
Jeg elsker å vaske klær da...prøver å lete etter noe jeg kan vaske![]()
Hehe...ja, jeg er ei sånn eiJasså, du er av den typenHer var det stas en stund da jeg fikk ny maskin, men det ga seg temmelig fort
![]()
Kan få komme hit og more deg litt ogsåHehe...ja, jeg er ei sånn ei
Blir aldri lei, jeg![]()
Ja det er detLykke til hos jordmorSiste ordinære kontroll?
SpennendeJa det er det![]()